וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו במצעד הניצחון של איטליה: "כשמאמינים, אפשר להשיג חלום כמעט בלתי אפשרי"

עודכן לאחרונה: 12.7.2021 / 22:11

רוברטו מאנצ'יני ("מאושרים שהענקנו אושר לאיטלקים אחרי תקופה כל כך קשה") ושחקניו הגיעו לקבלת פנים חגיגית בקווירינאלה, מלווים בגביע אירופה, ולאחר מכן המשיכו לסיור ברחבי רומא. נשיא ההתאחדות: "מקווה שזה יעורר השראה וישנה את הכדורגל שלנו"

תקציר גמר היורו: איטליה גוברת 2:3 על אנגליה בפנדלים וזוכה בטורניר, אחרי 1:1 בתום 120 דקות/ספורט1

נבחרת איטליה והגביע בו זכתה אמש (ראשון) אחרי ניצחון על אנגליה בגמר יורו 2020, נחתו הבוקר בארץ המגף. השחקנים והצוות עשו את דרכם לבית המלון Parco dei Principi ברומא, שם המתינו להם מאות אוהדים נלהבים. הימים הקרובים יוקדשו לחגיגות הזכייה השנייה של האזורי באליפות אירופה, הזכייה הראשונה מאז 1968.

בשעות אחר הצהריים הגיעו השחקנים ואנשי הצוות המקצועי לקווירינאלה, מעונו של נשיא איטליה, לקבל פנים חגיגית. "זה כבוד גדול להיות כאן", אמר המאמן רוברטו מאנצ'יני. "אנחנו מאושרים שהענקנו אושר ושמחה לאיטלקים אחרי תקופה כל כך קשה. ניצחנו בבית שלהם, אל מול 60 אלף אוהדים, כשלנו היו 7,000 בלבד. הניצחון הזה מוכיח שכשאתה מאמין במה שאתה עושה, אפשר לרדוף אחרי חלום כמעט בלתי אפשרי".

נשיא ההתאחדות האיטלקית גבריאלה גברינה נשא אף הוא דברים ואמר: "היופי שהראתה הנבחרת הזו היה לא רק על הדשא, אלא גם יופי של חברות. אני מקווה שזה יעורר השראה בעם וישנה את הכדורגל האיטלקי".

בשעות הערב, נסעה אלופת אירופה באוטובוס פתוח ברחבי רומא וחלפה על פני מאות אלפי אוהדים משולהבים.

שחקני נבחרת איטליה חוגגים את הזכייה ביורו/רויטרס
נבחרת איטליה מגיעה לרומא אחרי הזכייה ביורו 2020. רויטרס
קייליני עם הגביע/רויטרס
לאונרדו בונוצ'י, שחקן נבחרת איטליה, אחרי החזרה לרומא. רויטרס
בונוצ'י היה אחד מהגיבורים הגדולים של הטורניר בכלל והגמר בפרט/רויטרס

בנמל התעופה המתין לשחקנים שלט גדול עליו נכתב "תודה אזורי!" וכ-200 אוהדים שהמתינו שם, שרו "אנחנו אלופי אירופה". לחבורה בכחול ממתין היום ביקור במעון ראש הממשלה ברומא, ביקור נוסף במעונו של הנשיא - ביחד עם מתאו ברטיני שהפסיד אתמול בגמר טורניר ווימבלדון. אחרי הזכייה במונדיאל 2006, כמיליון איש יצאו לרחובות של עיר הנצח, אבל הפעם - בצל הקורונה כמובן - אין הכרזה על חגיגות רשמיות. אזרחים רבים ייצאו לרחובות, אבל הציפייה היא למספרים נמוכים בהרבה.

בין כל החגיגות, שחקני נבחרת איטליה גילו על מקור מוטיבציה מפתיע: שחקן הנבחרת סלבטורה סיריגו. ג'ורג'יו קייליני ואלסנדרו פלורנצי סיפרו: "סיריגו היה אחד משחקני המפתח בחדר ההלבשה. לפני המשחק הוא נתן לכל אחד מאיתנו מכתב שהוא כתב, עם המחשבות שלו עלינו. כל מכתב היה שונה". סיריגו שיחק רק דקה אחת בטורניר, כשהחליף את דונארומה במשחק מול ויילס. דונארומה סיפר שלשוער של טורינו היה "תפקיד מפתח" בהכנה שלו לפנדלים מול ספרד בחצי הגמר. קיילני אף הוסיף: "הוא גרם לנו לבכות. הוא גם הראה לנו סרטונים של קרובי המשפחה שלנו לפני המשחק, כולנו בכינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully