וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגדות העבר של איטליה חוגגות: "לאנגליה נשאר גביע חלוד אחד בארון"

בופון התפייט, דל פיירו התמוגג מהרוח הקבוצתית, פירלו חגג ואלטובלי עקץ: "כמה כיף לתקוע סיכה בבלון הנפוח שנקרא נבחרת אנגליה"

חגיגות ברחבי איטליה לאחר זכיית הנבחרת באליפות אירופה/רויטרס

איטליה לא יודעת את נשמתה מרוב אושר בעקבות הזכייה ביורו, ששמה קץ ל-53 שנים ללא התואר. רבים משחקני העבר האגדיים של האזורי שלא הוכתרו כאלופי אירופה מעולם, חגגו את ההישג. "השמיים כחולים מעל וומבלי, איזו קבוצה יוצאת דופן!", כתב ג'יג'י בופון, שראה את ג'אנלואיג'י דונארומה מקבל סופית את תפקיד היורש הטבעי שלו במדים הלאומיים, עם שתי הצלות בדו קרב הפנדלים.

גם אנדראה פירלו בירך את גיבורי איטליה החדשים וצייץ: "אלופי אירופה, סוף סוף...כל הכבוד חבר'ה, ברכות לכולם. התואר סוף סוף חוזר לאיטליה".

אלסנדרו דל פיירו, שפירשן את הגמר עבור רשת "סקיי" איטליה, אמר בסיום ש"זה היה ניצחון מוצדק. איטליה עשתה את הצעד האחרון כמו שצריך. גם כשהיא הייתה בפיגור, היא לא נבהלה, נשארה רגועה והצליחה לחזור. מבחינתי, ג'יג'י דונארומה ראוי להיות מצטיין הטורניר. הוא השתפר מאוד בשנתיים האחרונות, וכשמנצחים בחצי הגמר ובגמר בדו קרב פנדלים, זה אומר שלשוער הייתה משמעות מכרעת".

לדבריו של דל פיירו, "מרגש לראות איך הנבחרת הזו יצרה לעצמה זהות וכימיה. היא באה מלמטה, עם שחקנים בלי יותר מדי ניסיון בינלאומי, אבל לאט לאט צמחו עד שהגיעה לשיא אתמול. זו נבחרת אולטימטיבית, כולם עובדים אחד למען השני, אין שום אגו. מדהים לראות את זה".

אלסנדרו אלטובלי, שחקן עבר נוסף של נבחרת איטליה שרשם 61 הופעות במדים הלאומיים, עקץ את אנגליה. "לנצח את אנגליה בוומבלי, זה תענוג יוצא דופן. כיף לתקוע סיכה בבלון הנפוח שנקרא נבחרת אנגליה", אמר לטלוויזיה האיטלקית. "הם תמיד חושבים שהם הכי טובים, הכי גדולים, הכי מוכשרים, הכי יפים. ובכל זאת, בסוף היום יש להם בארון תואר אחד חלוד ומאובק משנת 1966. בואו תראו את ארון התארים שלנו, הוא כבר מלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully