וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביזיון בוומבלי: "המעברים מפוצצים, אנשים מפוחדים", תגרות בין אוהדים

תקרית מסוכנת לפני גמר היורו: אלפים פרצו לאצטדיון, עיתונאים מדווחים שהאצטדיון נראה מפוצץ ו"לא בטוח", המדרגות חסומות ו"הסדרנים חסרי אונים". צפו בקטטות

לוק שואו כובש וקובע 0:1 לזכות נבחרת אנגליה מול איטליה, גמר יורו 2020/ספורט1

תקרית מביכה ומסוכנת אירעה היום (ראשון) בלונדון לפני גמר יורו 2020, כשמאות אוהדים של נבחרת אנגליה פרצו את השערים ואת הגדרות שמסביב לאצטדיון וומבלי ונכנסו לאצטדיון. לאורך כל היום אוהדים אנגלים התפרעו ברחובות לונדון, אבל המהומה הגדולה אירעה מחוץ לאצטדיון לפני פתיחת המשחק מול איטליה, כשמאות מתפרעים החליטו להפיל את הגדרות ולהיכנס לאצטדיון בלי כרטיס.

בהתחלה אופ"א הכחישה ואמרה שהאוהדים פרצו רק למתחם האצטדיון ולא ליציעים עצמם, אבל בהמשך הנהלת וומבלי נאלצה להודות: "קבוצה קטנה של אנשים הצליחה להיכנס לאצטדיון. אנחנו עובדים עם הסדרנים על מנת להוציא את האנשים האלה. כל מי שנמצא באצטדיון ללא כרטיס יורחק מיידיית".

עם זאת, ככל הנראה הדבר לא עלה בידם של הסדרנים ואנשי האבטחה, מאחר שעל פי הדיווחים, האצטדיון נראה כמעט מלא לחלוטין. אמורים היו להיות בו 67 אלף צופים (מתוך 90 אלף מקומות), אבל עיתונאים מדווחים על צפיפות מסוכנת, במיוחד על רקע הקורונה. "אנשים יושבים דחוסים וצפופים במעברים, יש פה הרבה יותר מהכמות המותרת", כתב טאריק פאנג'ה מ"ניויורק טיימס", "אנשי כיבוי אש וסדרנים מנסים לפנות אוהדים מהמעברים, אבל לא מצליחים... לאופ"א יש מזל שהם לא מכרו את כל 90 אלף הכרטיסים".

עוד בוואלה! ספורט

לפני גמר היורו: מחדל אבטחה בוומבלי, אוהדים השתוללו, פרצו גדרות ופלשו לאצטדיון

לכתבה המלאה

על פי מליסה רדי מה"אינדפנדנט", "זרם של אנשים המשיך להיכנס לאצטדיון גם אחרי השער. המעברים מלאים, המדרגות חסומות, אזורי הנכים מפוצצים לפני יציע העיתונים. אנשים ששילמו על כרטיסים מתחננים בפני סדרנים חסרי אונים להוציא אותם. אנשים מפוחדים, מושבים נגזלו מהם. חוסר ביטחון". בנוסף, על פי סרטונים מהאצטדיון נראים אוהדים מכים באלימות אוהדים שנכנסים בלי כרטיסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully