וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק לספוג את האווירה: הרגע המרגש של ג'אנלוקה ויאלי בוומבלי

עוזר מאמן איטליה, שהחלים מסרטן בשנה שעברה, עמד במשך דקות לבדו במרכז המגרש והתרגש: "החברות שלהם היא השראה לנבחרת"

ג'אנלוקה ויאלי עמד במשך חמש דקות לבדו בנקודת האמצע על כר הדשא בוומבלי, הביט סביב ופשוט ספג את האווירה לקראת הגמר של יורו 2020. חלוץ העבר הגדול, אחד מאנשי הצוות של רוברטו מאנצ'יני בנבחרת איטליה, נאבק במשך 17 חודשים בסרטן, החלים באפריל אשתקד וחזר ליהנות מהכדורגל שהוא כל כך אוהב. הרגע הזה המחיש עד כמה.

הוא ומאנצ'יני היו "תאומי הגול" בתקופה המשותפת שלהם בסמפדוריה, אותה הובילו לאליפות איטליה ב-1991 ומיד לאחר מכן לגמר גביע האלופות, בו הפסידו 1:0 בוומבלי לברצלונה. בגמר הזה הם מקווים לזיכרון אחר, לרגע הגאולה שלהם 29 שנים אחרי.

העיתונאי הוותיק ברונו פיצול החמיא לשניים שמתחזקים חברות עמוקה במשך כ-40 שנה: "ויאלי ומאנצ'יני? הם שמרו על אותה הרוח מימיהם ככדורגלנים ואפשר לראות שהשחקנים הולכים בעקבותיהם. שניהם הפכו את סמפדוריה לגדולה, כתבו פרקים יפים בהיסטוריה שלה והחברות ביניהם היא השראה לנבחרת".

אגב, גם אתמול האיטלקים "שכחו" את ויאלי בעלייה לאוטובוס. על מה מדובר? לפני משחק הפתיחה של היורו, אוטובוס הנבחרת שיצא מקוברצ'אנו התקדם כמה מטרים בלי עוזר המאמן, שנותר בתוך המתחם. לאחר מכן ניצחו האזורי 0:3 את טורקיה, ומאז מדובר באמונה טפלה. הריטואל חוזר על עצמו מדי משחק וכך גם לפני הגמר. האם זה שוב יעבוד?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully