וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא מתאים לכדורגל המודרני": אולי הנס וטוני קרוס החליפו עקיצות

נשיא באיירן לשעבר טען ש"סגנון המשחק של קרוס עבר מהעולם", קשר ריאל הגיב: "הוא כ"כ מבין בכדורגל, שאפילו בטלוויזיה הגרמנית לא רצו אותו"

תקציר: נבחרת אנגליה גוברת 0:2 על גרמניה בשמינית גמר היורו בוומבלי/ספורט1

גרמניה הודחה מהיורו כבר בשמינית הגמר, אבל הרוחות במדינה עדיין סוערות. היום (ראשון) צוטט אולי הנס, מנכ"ל באיירן מינכן לשעבר ואחת הדמויות הצבעוניות והבולטות בכדורגל הגרמני, בביקורת מפתיעה של טוני קרוס, שלטענתו היה האשם העיקרי בכישלון.

"יוגי לב שיחק עם ארבעה שחקני הגנה וזה עבד מצוין. בשלב מסוים הוא החליט לשנות את המערך, והכל רק כדי שיוכל לשלב בתוכו את טוני קרוס. זו הייתה טעות פטאלית", אמר. הנס טען ש"קרוס אמנם שחקן מצוין שאני מאוד אוהב, היו תקופות שהיו היה בטופ העולמי, והוא הציג יכולת טובה גם במדי באיירן מינכן, אבל סגנון המשחק שלו עבר מהעולם. הוא כבר לא מתאים לכדורגל המודרני. בימינו, משחקים לאורך ולא רוחב. המסירות הבלתי פוסקות של קרוס לצדדים? זה כבר לא עובד".

טוני קרוס שחקן נבחרת גרמניה. רויטרס
בגרמניה עוד לא נרגעו מההדחה המוקדמת. טוני קרוס/רויטרס

קרוס מיד צייץ תגובה סרקסטית וכתב: "אולי הנס אדם שמבין כדורגל ברמה גבוהה מאוד (גם אם זה לא הספיק לטלוויזיה הגרמנית כדי להפוך אותו לפרשן), אחד שממש לא אוהב להתווכח ולחרחר ריבים, אדם ששלם עם עצמו לחלוטין".

קרוס בן ה-31 הודיע מיד אחרי ההדחה על פרישה מהנבחרת, כדי להתמקד בקריירת הקבוצות במדי ריאל מדריד. הוא סיים את פרקו במדים הלאומיים עם 106 הופעות, 17 שערים וזכייה בגביע העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully