וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיקרה שהיא חולה, נצפתה במשחק של אנגליה - ופוטרה מהעבודה

נינה פארוקי לא היתה יכולה לוותר על כרטיס למשחק מול נבחרת דנמרק - אבל זה עלה לה ביוקר: "הפרצוף שלי הופיע בכל מסכי הטלוויזיה בעולם. הייתי עושה זאת שוב"

תקציר ניצחונה של אנגליה 1:2 על דנמרק בהארכה בחצי גמר יורו 2020/ספורט1

את השבוע הזה, נינא פארוקי לא תשכח לעולם. זה התחיל ביום רביעי, כשחברתה בישרה לה זכתה בצמד כרטיסים לחצי גמר היורו בין אנגליה ודנמרק, ויש רק בעיה אחת: פארוקי היתה אמורה לעבוד באותו יום.

אבל מפיקת התוכן בת ה-37 לא התכוונה לוותר על הזדמנות פז שכזו. פארוקי שיקרה למקום העבודה שלה בטענה שהיא חולה, עלתה על רכבת מלידס ללונדון והגיעה בזמן למשחק ההיסטורי.

כמו עשרות אלפי הצופים האחרים, גם היא חגגה את שער השוויון האנגלי, שסייע לשלוח את הנבחרת לגמר טורניר גדול לראשונה מאז 1966 - אלא שבניגוד לרבים אחרים, היא גם נתפסה במצלמות הטלוויזיה - ובכך נחשף השקר שלה.

ברכבת בחזרה הביתה, קיבלה מסר מהבוס שלה: אל תטרחי להגיע לעבודה מחר; את מפוטרת.

למעשה, פארוקי הבינה שהסתבכה כבר במחצית, כשהציצה בטלפון שלה וראתה מבול של הודעות: "הפרצוף שלי הופיע על כל מסך טלוויזיה ברחבי העולם. יש לי תחושות מעורבות: עלינו לגמר, אני עדיין בהיי, אבל גם איבדתי את עבודתי. הם אמרו שראו אותי, ואמרתי בכנות למה עשיתי את זה, אבל לא קיבלתי מהם סימפתיה".

ובכל זאת, היא לא מתחרטת על ההחלטה: "לא היינו בחצי הגמר מאז 1996. אני עדיין זוכרת את עצמי בוכה על הספה של אמא שלי כשגארת' סאות'גייט החמיץ את הפנדל ההוא, ופשוט לא יכולתי לוותר על ההזדמנות הזו. כדורגל זה החיים שלי. יש חרטה מסוימת, אף אחד לא רוצה להיות מפוטר, אבל היתה חרטה גם אם הייתי מפספסת את המשחק. הייתי עושה את זה שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully