וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה בלי ספק חיסרון": החשש של גארת' סאות'גייט לקראת גמר היורו

מאמן אנגליה מודאג שאיטליה זכתה למנוחה רבה יותר, ובכל זאת לא צפוי לשנות את ההרכב. אם יזכו, יתרמו האנגלים 40 אחוז מהפרס הכספי

תקציר ניצחונה של אנגליה 1:2 על דנמרק בהארכה בחצי גמר יורו 2020/ספורט1

אנגליה תארח ביום ראשון הקרוב את איטליה לגמר יורו 2020, בתקווה להגשים חלום של מדינה שלמה ולזכות בתואר בינלאומי גדול לראשונה מאז 1966. החשש היעקרי של גארת' סאות'גייט כרגע הוא כיצד לאושש את שחקניו אחרי 120 דקות מורטות עצבים מול דנמרק בחצי הגמר, עם יום מנוחה פחות מהאיטלקים ששיחקו 24 שעות קודם לכן את 120 הדקות שלהם מול ספרד.

"זה בלי ספק חיסרון, אבל נצטרך למצוא את הדרך הטובה ביותר להתמודד איתו", אמר מאמן נבחרת שלושת האריות. "הדבר המשמעותי ביותר הוא העייפות הפסיכולוגית. השחקנים כשירים וכולנו פה מקצוענים, אנחנו לא מעמיסים עליהם, אנחנו מודעים לעניין העומס כבר שנים. כשהשחקנים בנבחרת אי אפשר לשפר אותם מבחינה פיזית, אז אנחנו פשוט דואגים לא להעמיס עליהם באימונים ולדאוג שיישארו רעננים. יש לנו מעט פציעות בדרך כלל. אבל רעננות נפשית היא המפתח. כך נצטרך ליצור את האנרגיה לה נידרש".

לפי "דיילי מייל", סאות'גייט לא אמור לבצע שינויים בהרכב, השוואה ל-11 השחקנים שניצחו את דנמרק. המשמעות: בוקאיו סאקה ימשיך לקבל את הקרדיט באגף, על חשבון פיל פודן וג'יידון סאנצ'ו.

בוקאיו סאקה שחקן נבחרת אנגליה עם מאמנו גארת' סאות'גייט. רויטרס
ימשיך לתת לסאקה את הקרדיט? סאות'גייט והכוכב הצעיר שלו/רויטרס

בתקשורת הבריטית טוענים שזכייה בתואר המתוק תכניס פרס כספי של 24 מיליון ליש"ט. אם תנצח בגמר, הנבחרת של סאות'גייט צפויה לתרום כ-40 אחוז (9.5 מיליון ליש"ט) מהסכום לארגון הבריאות הבריטי, במסגרת מאבקו מול נגיף הקורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully