וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה - דנמרק: שמייכל עקץ - "הגביע בא הביתה? זכיתם בו פעם?"

עודכן לאחרונה: 6.7.2021 / 20:32

התרגשות שיא באנגליה לקראת חצי הגמר (רביעי, 22:00, רשת), סאות'גייט: "הזדמנות לעשות היסטוריה". יולמאנד: "רוצים להשתיק את הקהל המקומי". סאקה ישוב ל-11?

חצי הגמרהסתיים07/07/2021
אנגליה
  • קייאר (39, גול עצמי)
  • קיין (104)
1:2
  • (30) דאמסגארד
דנמרק
תקציר: אנגליה מביסה 0:4 את אוקראינה ברבע גמר יורו 2020/ספורט1

אנגליה

ניצחון אחד. זה הדבר היחיד שמפריד בין נבחרת אנגליה לבין גמר יורו ראשון בתולדותיה, ומחר (רביעי, 22:00, רשת) היא תנסה לעשות זאת כשתפגוש את דנמרק בחצי הגמר בוומבלי.

האנגלים רשמו יותר הופעות ביורו מאשר כל נבחרת אחרת, אך למרות זאת מעולם לא הגיעו למעמד הגמר. הם הגיעו שלוש פעמים לחצי הגמר אך לא מעבר לך. אם זה לא מספיק, היא נאלצת להתמודד עם הנתון הבא: היא רשמה רק ניצחון אחד על נבחרת דנמרק בששת המפגשים האחרונים ביניהן - אי שם בשלב הבתים במונדיאל 2002.

אלא שכפי שכבר נוכחנו לדעת לא פעם ולא פעמיים, נבחרת אנגליה הנוכחית שונה ממה שהתרגלנו, בטח אחרי ששמרה על רשת נקייה לכל אורך הטורניר. למאמן גארת' סאות'גייט סגל מלא למשחק, לרבות בוקאיו סאקה שהחלים מהפציעה ועשוי לפתוח. הארי קיין אמור להמשיך בהתקפה, ראחים סטרלינג בכנף.

"יש לנו הזדמנות מדהימה לרשום הישג גדול", הודה גארת' סאות'גייט. "זו הזדמנות עבורנו לעשות היסטוריה. אנחנו יודעים כמה דנמרק חזקה, אבל גם אנחנו נבחרת טובה מאוד".

"יש לנו הזדמנות לרשום ניצחון היסטורי", הודה קירן טריפייר. "אנחנו במקום אחר מאשר היינו במונדיאל", הוסיף הארי מגווייר. "גארת' מאמן מבריק, הוא נותן לנו לשחק, מעריך אותנו ורואים את זה על המגרש".

שחקני נבחרת אנגליה ראחים סטרלינג. AP
גמר ראשון בהיסטוריה? שחקני נבחרת אנגליה באימון/AP

דנמרק

הדנים פתחו את היורו בצורה הכי רעה שיכולה להיות - עם שני הפסדים רצופים וכוכב שחטף התקף לב על המגרש. אלא שמאז היא רשמה שלושה ניצחונות מרשימים (על הדרך הפכה לנבחרת היחידה בהיסטוריה של הטורניר שכובשת שתי רביעיות ברציפות) בדרך לחצי הגמר מול אנגליה.

"זה יהיה כמו משחק חוץ בשבילנו", הודה המאמן הדני קספר יולמאנד. אנחנו רוצים להשתיק את הקהל המקומי, זה נותן לנו מוטיבציה, אבל כולם מודעים לכמה שזה הולך להיות קשה".

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, השוער קספר שמייכל נשאל על ידי עיתונאי אנגלי: "אתה בוודאי מכיר את הביטוי It's coming hom (זה בא הביתה), מה תעשה כדי לעצור את זה מלבוא?", והדני השיב בחיוך: "מתישהו זה בא הביתה? כלומר, פעם זכיתם באליפות אירופה?".

קספר דולברג שהתחיל את הטורניר על קצה הספסל ובשני המשחקים האחרונים כבש שלושה שערים, צפוי להמשיך בחלק הקדמי לצד מרטין ברייתווייט. יוסוף פאולסן שנכנס כמחליף נגד ונראה טוב, אך תשוש, עדיין לא כשיר ל-90 דקות וכנראה שוב יעלה מהספסל במהלך ההתמודדות.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
קספר דולברג שחקן נבחרת דנמרק עם קספר יולמאנד. רויטרס
ימשיך בהרכב. דולברג/רויטרס

הרכבי הקבוצות

שופט: דני מאקלי (הולנד)
אצטדיון: וומבלי (לונדון)
קהל: 64950

טריוויה

  • זו הפעם השלישית שאנגליה מגיעה לחצי גמר היורו, והראשונה מאז הפסידה לגרמניה בפנדלים ב-1996. בשתי הפעמים הקודמות היא הפסידה.
  • הפעם האחרונה שדנמרק הגיעה למעמד חצי הגמר הייתה ב-1992, אז היא הלכה עד הסוף.
  • אם אנגליה תנצח, היא תהיה הנבחרת ה-13 שמגיעה למעמד הגמר
  • לדנמרק 4 ניצחונות בלבד מתוך 21 משחקים מול אנגליה
  • זו ההופעה התשיעית של הדנים בטורניר
  • הפעם האחרונה שדנמרק הגיעה לשלבי הנוקאאוט הייתה ב-2004, אז ספגה 3:0 מוחץ מצ'כיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully