וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוראטה וטיאגו כיכבו, אימובילה הבריק: בחזרה ל-2:4 של ספרד על איטליה בגמר היורו לצעירות

צפו בשערים האדירים: לפני 8 שנים נפגשו השתיים באצטדיון טדי וסיפקו משחק לפנתיאון. 9 שחקנים יהיו בסגל גם הערב (22:00), איך זה ייגמר הפעם?

תקציר: 2:4 לספרד על איטליה בגמר יורו צעירות 2013 בישראל/ספורט 1

לפני כ-8 שנים, ב-18 ביוני 2013, ניצחה נבחרת ספרד הצעירה 2:4 את מקבילתה האיטלקית בגמר היורו לצעירות שנערך באצטדיון טדי. אז, טיאגו כבש שלושער כשצ'ירו אימובילה הצליח רק להשיג שוויון זמני עבור האזורי, שהסתפקו במקום השני. הערב (שלישי, 22:00, רשת), 8 שנים לאחר אותו גמר נהדר, ייפגשו שתי הנבחרות על הבמה הגדולה מכולן, בחצי גמר יורו 2020.

חובבי הכדורגל בוודאי ישמחו לראות משחק כה מהנה כמו המשחק ההוא שנערך בישראל. הוא נפתח בסערה כבר בדקה השישית עם בישול אדיר של אלברו מוראטה לטיאגו שנגח את הראשון מקרוב, ונמשך בדקה ה-10 עם שוויון מהיר של צ'ירו אימובילה, שעצר כדור ארוך בצורה מרהיבה והקפיץ מעל דויד דה חאה. טיאגו השלים שלושער עם שערים מתוך הרחבה (31) ובפנדל (38) לפני שאיסקו הוסיף פנדל נוסף (66). פאביו פוריני קבע את תוצאת המשחק עם שער מצמק בדקה ה-80 שקבע 4:2.

שחקני נבחרת איטליה הצעירה מרקו וראטי צ'ירו אימובילה לורנצו אינסינייה. AP
הערב הם דווקא יחגגו? וראטי ואימובילה מנחמים את אינסינייה/AP

מלבד טיאגו ואימובילה שמצאו את הרשת באותו משחק זכור, בסגליהן של שתי הנבחרות ניתן למצוא שחקנים נוספים שלקחו חלק בטורניר בישראל. בנבחרת האיטלקית מדובר במרקו וראטי, לורנצו אינסינייה ואלסנדרו פלורנצי, בעוד שבספרד מדובר בדה חאה, מוראטה, קוקה ופאבלו סראביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully