וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארי מגווייר: "אנחנו במקום הרבה יותר טוב מזה בו היינו בחצי גמר המונדיאל"

עודכן לאחרונה: 5.7.2021 / 22:01

בלם אנגליה אופטימי לקראת דנמרק: "אנחנו משתפרים ממשחק למשחק". סאות'גייט: "יש פה הזדמנות מיוחדת להביא אושר אמיתי לאומה"

תקציר: אנגליה מביסה 0:4 את אוקראינה ברבע גמר יורו 2020/ספורט1

25 שנה חלפו מאז הביקור האחרון של נבחרת אנגליה בחצי גמר היורו, ומחרתיים (רביעי) זה שוב יקרה. נבחרת שלושת האריות תארח בוומבלי את דנמרק, ושוב היא מגיעה כפייבוריטית. גארת' סאות'גייט יודע שמדובר בהרבה יותר מסתם עוד משחק. "המשחקים של אנגליה מאחדים משפחות וקהילות יחדיו", אמר הערב. "יש פה הזדמנות מיוחדת מאוד להביא אושר אמיתי עבור האוהדים שלנו והאומה הזאת. אלה מסוג המשחקים שאתה זוכר איפה היית בהם".

כשנשאל מה תהיה המשמעות של העפלה לגמר מבחינתו, השיב המאמן: "אני מעדיף לדבר על מה זה יגיד בשביל המדינה. להיות מאמן זה קצת כמו להיות אבא - אתה כבר לא חושב מה זה אומר עבורך, אלא מעביר את זה הלאה".

הארי מגווייר, שהפסיד עם אנגליה 2:1 לקרואטיה בחצי גמר המונדיאל של 2018, מחפש כפרה. "ההפסד ההוא מאוד הכאיב לנו", הודה. "צריך לוודא שלא נחזור על זה. אני חושב שאנחנו במקום הרבה יותר טוב. למדנו מהחוויה ההיא, היינו בהרבה משחקים, השתפרנו ובילינו זמן יחדיו. אני מרגיש שאנחנו משתפרים ממשחק למשחק".

שחקן העבר אלן סמית' ניתח את המפגש ל"סקיי" וכתב: "אני לא בטוח אם סאות'גייט יבצע שינויים. אני מעריך שהמערך לא ישתנה. אולי בוקאיו סאקה יחזור להרכב. לא קל לחזות מה המנג'ר יעשה, מעטים חשבו שג'יידון סאנצ'ו יפתח מול אוקראינה, אז נחכה ונראה. הסגנון של סאקה, מוסר העבודה שלו, המהירות והיצירתיות - יכול להיות שזה מה שצריך מול שלושת הבלמים של דנמרק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully