וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו: "מעולם לא ראיתי בן 18 עם אופי כמו של פדרי. יש לו הכל"

המאמן האיטלקי החמיא לכישרון הצעיר של ספרד לפני חצי גמר היורו (שלישי, 22:00, רשת 13): "כשצפיתי במסי בפעם הראשונה, הרגשתי אותו דבר". אלברטיני: "לספרד אין שחקן ברמה של בונוצ'י וקייליני"

תקציר: איטליה גוברת על אוסטריה 1:2 דרמטי בשמינית גמר יורו 2020/ספורט1

נבחרות איטליה וספרד ירשמו עוד פרק ביריבות ביניהן כאשר שתי האימפריות ייפגשו ביום שלישי (22:00, רשת 13) למשחק חצי הגמר הראשון שייערך באצטדיון וומבלי כמו גם חצי הגמר השני והגמר. דמיטריו אלברטיני, קשר העבר שכיכב באיטליה במונדיאל ב-94 וביורו ב-200, התייחס לקראת המפגש הקרוב ונתן את הניתוח המקצועי שלו לגבי שתי הנבחרות.

לאונרדו בונוצ'י שחקן נבחרת איטליה. רויטרס
היתרון של איטליה על פני ספרד? בונוצ'י/רויטרס

"זה לא מפתיע אותי שאיטליה הגיעה לארבע האחרונות, אבל כן מפתיע אותי שספרד הגיע לשם", אמר אלברטיני, "יש לאיטליה יתרון בחלק ההגנתי. לספרד אין שחקנים כמו בונוצ'י וקייליני. יש להם שחקן כזה, אבל הוא לא בסגל (סרחיו ראמוס)".

אלברטיני הצביע על נקודות החוזקה של ספרד ואמר: "בוסקטס מוסיף המון שקט וניסיון לנבחרת. יש לו הרבה איישיות. יש גם את פדרי המצוין. הספרדים מסתכלים על הכישרון, לא על הגיל. אם אם ספרד עברה תקופה קשה, יש להם תרבות של כדורגל. הכדרור תמיד היה חלש מהמורשת שלהם".

מנגד, פאביו קאפלו החמיא לפדרי, הכישרון הצעיר של נבחרת ספרד וברצלונה. "בפעם הראשונה שצפיתי בליאו מסי, ידעתי שהוא יהפוך לתופעה. כקשר, אני חושב על פדרי את אותם דברים. הוא יהפוך לאחד השחקנים הטובים בעולם. מעולם לא ראיתי בן 18 עם אופי כמו שלו. יש לו את כל החבילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully