וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ססאר אספיליקואטה: "אם נגביל את ז'ורז'יניו, נגדיל את הסיכוי להגיע לגמר"

לצ'לסי יש נציג בכל אחת מארבע הנבחרות שנותרו ביורו, והקפטן הספרדי שלה מוכן למפגש עם חברו האיטלקי: "אנחנו מתעדכנים בווטסאפ, יהיה נחמד להיפגש במגרש". אויארסבאל: "לא פקפקנו בעצמנו לרגע"

תקציר רבע גמר היורו: ספרד - שוויץ 1:3 (בפנדלים)/ספורט1

לפחות שחקן אחד של צ'לסי יזכה ביורו 2020. שבעה מתוך 17 נציגי זוכת ליגת האלופות עדיין בטורניר וישחקו בחצי הגמר, כאשר ביום שלישי בוומבלי יפגוש ססאר אספיליקואטה מנבחרת ספרד את חבריו ז'ורז'יניו ואמרסון, המתאזרחים הברזילאים של איטליה, לקרב על מקום בגמר. יום לאחר מכן, אנדרס כריסטנסן הדני ינסה לקלקל לאנגלים מייסון מאונט, בן צ'ילוול וריס ג'יימס.

לקראת המפגש בשלישי אמר אספיליקואטה: "יש לנו קבוצת ווטסאפ של שחקני צ'לסי ואנחנו שומרים שם על קשר, אבל יהיה נחמד לפגוש את ז'ורז'יניו על המגרש. זו הסיבה שהכדורגל כזה נהדר. אנחנו נותנים עכשיו את הכול עבור הנבחרות שלנו. ז'ורז'יניו הוכיח שהוא שחקן משמעותי עבור איטליה. יש לו איכויות חשובות, הוא אוהב לשמור את הכדור אצלו ולשלוט במשחק. אם נגביל את המעורבות שלו, נגדיל את הסיכויים שלנו להגיע לגמר".

על הטורניר של ספרד אמר: "שתי התוצאות הראשונות היו שונות מכפי שציפינו. כולם חשבו שיהיו לנו משחקים קלים והמציאות הייתה שונה. הגיע לנו לנצח, אבל לא עשינו את זה ועוררנו סביבנו ספקות ומחלוקות. אנחנו הראשונים לבקר את עצמנו וידענו שעשינו גם הרבה דברים טובים. אנחנו מלאי רצון והתלהבות, מתרכזים באיטליה ורוצים להגיע יותר גבוה. אנחנו נפגוש יריבה גדולה, אבל המטרה שלנו היא להיאבק על התואר".

ססאר אספיליקואטה קפטן צ'לסי מניף את גביע האלופות. רויטרס
מישהו מצ'לסי בכל מקרה יניף גם את גביע אירופה לאומות, האם זה יהיה ססאר אספיליקואטה?/רויטרס

מוקדם יותר דיבר גם מיקל אויארסבאל, קפטן ריאל סוסיאדד שבעט את הפנדל המכריע ברבע הגמר מול שוויץ, והתייחס גם הוא לתגובה של ספרד לביקורות: "לא פקפקנו בעצמנו לרגע. מהרגע שהגענו למחנה היה לנו ביטחון, ידענו שאנחנו נבחרת חזקה ומאוחדת שתעשה טורניר גדול. והראנו את זה. כולם יכולים להביע את דעתם, זה חלק מהכדורגל, אבל הביטחון העצמי שלנו נותר בעינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully