וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה בטירוף: "לילה מושלם, יש לנו הזדמנות לעשות היסטוריה"

האוהדים השתוללו, כוכבי העבר והפרשנים יצאו מגדרם, ורק סאות'גייט ("אנחנו עדיין לא מסופקים") וקיין ("עוד לא עשינו שום דבר") מזכירים: הנבחרת הזו לא מתכוונת לעצור בחצי הגמר

תקציר: אנגליה מביסה 0:4 את אוקראינה ברבע גמר יורו 2020/ספורט1

הרבה בירה נשפכה אמש (שבת) ברחבי אנגליה בסיום ה-0:4 של נבחרת שלושת האריות על אוקראינה ברבע גמר אליפות אירופה. אחרי כל כך הרבה כישלונות לאורך השנים, הראו השחקנים של גארת' סאות'גייט עליונות ברורה על אלו של אנדריי שבצ'נקו, שעשו היסטוריה בעצם העבודה שעלו לרבע הגמר, אך לא הצליחו באמת להקשות על האנגלים. כעת, מדינה שלמה בממלכה מפנטזת על זכייה ראשונה בתולדותיה באליפות אירופה.

התגובות

המאמן גארת' סאות'גייט נשאל האם הוא מצליח ליהנות כמו האוהדים באמת, וענה: "לא באמת... אבל אנחנו שוב בחצי גמר, שלישי בשלוש שנים, ואנחנו רוצים לעשות עוד צעד, עוד שני צעדים. אני יודע מה קורה בבית, וזה נהדר, אנחנו מאושרים לשלוח אנשים לחגוג בשבת בלילה, בירה ביד אחת, באוויר, איפה שלא יהיה - והם צריכים לחגוג וליהנות מזה, הייתה שנה קשה, ואני שמח שאנחנו מעניקים שמחה לאנשים. זה נהדר, חצי גמר בוומבלי - מדינה שלמה צריכה ליהנות מזה. אבל אנחנו עדיין לא מסופקים, יש לנו הזדמנות לעשות היסטוריה".

הארי קיין אמר בסיום: "איזו הופעה נהדרת, איזה משחק נהדר. היינו פייבוריטיים לפני המשחק, והיה עלינו לא מעט לחץ והרבה מאוד ציפיות. היכולת שהצגנו הייתה ברמה הגבוהה ביותר. עוד משחק ללא ספיגה, ארבעה שערים שהבקענו - זה היה ערב מושלם עבורנו. אנחנו בונים על זה שנסיים משחקים ללא ספיגה. אנחנו יחידה אחת גם בהתקפה וגם בהגנה. זה חלק חיוני בכך שאנחנו מנצחים. יש לנו משחק גדול בחצי הגמר, ואנחנו בדרך הנכונה, אבל עוד לא עשינו שום דבר".

כובש השער השלישי לאנגלים, הארי מגווייר: "זו הרגשה נהדרת. שני חצאי גמר רצופים בטורנירים גדולים זה הישג מצוין. אני לא רוצה לקלקל את המסיבה, אבל אנחנו ממש לא מתכוונים לעצור עכשיו, אנחנו רוצים להגיע רחוק יותר מאשר מה שהשגנו בגביע העולם. עשינו צעד משמעותי קדימה, אבל אנחנו עדיין צריכים להשתפר".

על הסיכויים להמשך אמר מגווייר: "אנחנו מאמינים בעצמנו. המחצית הראשונה הייתה קשה, אבל אני חושב שהשער השני שהשגנו הרגיע אותנו מאוד. הגיע לנו לכבוש גם השער השלישי והרביעי. לא נתפשר רק על חצי הגמר".

שחקן העבר והפרשן אלן שירר אמר בסיום המשחק: "משהו מיוחד קורה. התחלנו את הטורניר לאט, אבל אנחנו משתפרים במשך כל משחק. הראש שלי מנסה להרגיע את הלב, שנסחף עם הרגש. באמת, באמת שאני מאמין ואופטימי. כל הכבוד גארת' וכל הכבוד לנבחרת אנגליה!"

עוד כוכב עבר, ריו פרדיננד אמר בסיום: "כרגע אני אפילו הרבה יותר בטוח בנבחרת שלנו ממה שהייתי קודם. לשחקנים האלה מגיעות כל המחמאות שאני יכול לתת. כל מי שהיה היום על הדשא השפיע על המשחק של הנבחרת בצורה חיובית. המאמן נתן להם כלים. כל שחקן מצדיק את הבחירה בו. זו נבחרת שקשה לשחק נגדה".

אוהדי נבחרת אנגליה חוגגים.
אוהדי נבחרת אנגליה חוגגים
אוהדי נבחרת אנגליה חוגגים. רויטרס
אוהדי נבחרת אנגליה חוגגים/רויטרס
אוהדי נבחרת אנגליה חוגגים. רויטרס
אוהדי נבחרת אנגליה חוגגים/רויטרס

המספרים

  • מדובר בשער המוקדם ביותר שכובשת נבחרת אנגליה באליפות אירופה (לאחר 3:32 דקות), מאז השער של מייקל אואן נגד נבחרת פורטוגל ביורו 2004 (2:25 דקות).
  • ראחים סטרלינג בישל שש פעמים להארי קיין בנבחרת אנגליה. מדובר בכמות הבישולים הגדולה ביותר של שחקן אחד לשחקן אחר בנבחרת אנגליה מאז תחילת המאה ה-21.
  • אנגליה הבקיעה תשעה שערי נגיחה בטורנירים גדולים מאז פתיחת מונדיאל 2018. אף נבחרת לא הצליחה להבקיע יותר מארבעה שערים בנגיחה בפרק זמן זה.
  • ג'ורדן הנדרסון כבש את שערו הראשון אי פעם עבור נבחרת אנגליה בהופעתו ה-62 בנבחרת ובניסיון הבעיה ה-43 שלו.
  • אנגליה היא הנבחרת היחידה שמצליחה לנצח משחק באליפות אירופה כשהיא מבקיעה שלושה שערי נגיחה במשחק אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully