וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי קין: "בטורנירים גדולים ראינו קרקס סביב אנגליה, הפעם לא"

שחקן העבר החמיא לגארת' סאות'גייט לפני אוקראינה (22:00, ספורט1): "הוא כל כך רגוע. הסכנה הכי גדולה של אנגליה היא אנגליה עצמה"

תקציר: נבחרת אנגליה גוברת 0:2 על גרמניה בשמינית גמר היורו בוומבלי/ספורט1

לאחר הניצחון המתוק על גרמניה, תקווה הערב (שבת, 22:00, ספורט1) אנגליה שלא לחוות נפילת מתח ברבע גמר היורו מול אוקראינה. נבחרת שלושת האריות פייבוריטית ברורה והיא הצליחה להרשים לא מעט פרשנים, ביניהם גם רוי קין.

"בטורנירים גדולים רבים ראינו קרקס סביב אנגליה", אמר שחקן העבר האירי. "עם החבורה הזו זה לא קורה. יש כמה אגואים גדולים, שחקנים מקבוצות גדולות, אבל כאן כישורי האימון של גארת' סאות'גייט באים לידי ביטוי: הוא כל כך רגוע ומבין שהמשחק הכי קשה הוא המשחק הקרוב. הסכנה הגדולה ביותר עבור אנגליה נגד אוקראינה היא אנגליה עצמה".

כשנשאל האם היה מעניק מנוחה להארי מגווייר, קלווין פיליפס, דקלן רייס או פיל פודן, שרחוקים כרטיס צהוב אחד מלהחמיץ את חצי הגמר, השיב: "הייתי מסתכל רק על המשחק הקרוב, רבע הגמר זה משחק מסוכן מאוד. גארת' צריך לבחור את השחקנים הטובים ביותר, כפי שעשה מצוין עד כה".

גיבור הטורניר מבחינת האנגלים עד כה הוא ראחים סטרלינג. דניאל סטארידג', ששיתף איתו פעולה בליברפול, פרגן: "אני לא חושב שמדברים מספיק על כמה גדול הוא היה ב-3-4 השנים האחרונות. הוא ממש התבגר במשחק שלו, הוא עובד קשה ומבחינה טקטית הוא מבריק. הוא גם מבקיע שערים, ואנשים לא חשבו שיוכל לעשות זאת לאורך זמן. הוא עושה כל מה שמבקשים ממנו, על הדשא ומחוצה לו, אני המום מהרמה אליה הגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully