וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקראינה - אנגליה: "הלחץ על האנגלים, אנחנו את שלנו כבר עשינו"

שבצ'נקו ושחקניו חולמים על סנסציה (שבת, 22:00, ספורט1). סאות'גייט מחמיא לקיין, סטונס מספר על החגיגות המאופקות אחרי גרמניה

רבע הגמרהסתיים03/07/2021
אוקראינה
    0
    • (4) קיין
    • (46) מגוויר
    • (50) קיין
    • (63) הנדרסון
    אנגליה
    תקציר: נבחרת אנגליה גוברת 0:2 על גרמניה בשמינית גמר היורו בוומבלי/ספורט1

    אוקראינה

    לאחר הדרמה האדירה מול נבחרת שבדיה, שסידרה לחבורה של אנדריי שבצ'נקו מקום ברבע גמר היורו לראשונה בתולדותיה, האוקראינים חולמים על סנסציה נוספת. עם זאת, בניגוד לשמינית הגמר, הפעם יודעים באוקראינה כי מול תתייצב אחת הנבחרות החזקות בטורניר. מעבר לכך, בנבחרת של שבצ'נקו יצטרכו להתמודד עם שדי העבר, שהצליחו לנצח את נבחרת שלושת האריות רק פעם אחת מתוך שבעת המפגשים הקודמים בין השתיים בכל המסגרות, כשהמפגש היחיד בין השתיים באליפויות אירופה הסתיים בניצחון 0:1 לאנגלים.

    "כבר השגנו את המטרה שלנו, כעת כל דבר מעבר לזה הוא בונוס", הודה אנדריי שבצ'נקו. "הלחץ נמצא על אנגליה, הם הפייבוריטיים, אבל הכול יכול לקרות בכדורגל. אנחנו רוצים להפתיע. זו אחת התקופות הטובות ביותר בהיסטוריה של הכדורגל האנגלי, ראינו כמה טובות הנציגות של הפרמיירליג בליגת האלופות. גארת' סאות'גייט עושה עבודה נהדרת, ברור לנו כמה קשה זה הולך להיות".

    אולכסנדר זינצ'נקו שחקן נבחרת אוקראינה חוגג שער. רויטרס
    האוקראינים חולמים על עוד סנסציה. זינצ'נקו/רויטרס

    אנגליה

    לאחר החגיגות בוומבלי מגיעים האנגלים לאולימפיקו ברומא, ועל אף שאוהדיה הרבים צפויים להציף את בירת איטליה, האווירה הביתית בוודאי לא תהיה דומה לזו שהעניקו בלונדון. מעבר לכך, מזג האוויר בבירה האיטלקית צפוי להיות חם מאוד (33 מעלות צלזיוס), מה שעשוי להקשות על החבורה של גארת' סאות'גייט. על אף זאת, האנגלים שהפכו לנבחרת השנייה בהיסטוריה שלא סופגת בארבעת משחקיה הראשונים בטורניר גדול, יגיעו עם ביטחון עצמי רב.

    לקראת המשחק, הזהיר גארת' סאות'גייט את אוקראינה מפני הארי קיין, ששבר בצורת במדים הלאומיים מול גרמניה. לדבריו, השער שפרץ את הסכר יכול להיות סימן לבאות. "שיחקתי עם אלן שירר ביורו 96, ואני זוכר איך השער הראשון שלו לקח זמן, אבל כשזה קרה, הוא סיים כמלך השערים. הגול נגד גרמניה ישחרר המון לחץ מהארי".

    ג'ון סטונס נשאל על החגיגות לאחר הניצחון על גרמניה וטען: "למען האמת, האוטובוס היה די שקט. כולם היו עייפים. בחדר ההלבשה זה היה מיוחד, אבל לא רצינו לחגוג יותר מדי. זה מסוג המשחקים בו הנבחרת שרוצה יותר מנצחת".

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

    בשיתוף סאנופי
    הארי קיין שחקן נבחרת אנגליה חוגג שער. רויטרס
    אנגליה תמשיך לחצי הגמר? קיין/רויטרס

    הרכבי הקבוצות

    שופט: פליקס בריך (גרמניה)
    אצטדיון: אולימפיקו (רומא)
    קהל: 11880

    טריוויה

    • אנגליה הפסידה רק פעם אחת מתוך שבעה מפגשים מול אוקראינה (4 ניצחונות ו-2 תוצאות תיקו בשאר המשחקים). זה היה באוקטובר 2009 במוקדמות גביע העולם, אז ניצחו האוקראינים 0:1.
    • שתי הנבחרות נפגשו רק פעם אחת בעבר במסגרת טורניר גדול, כשנבחרת שלושת האריות ניצחה 0:1 בשלב הבתים של יורו 2012 משער של ווין רוני.
    • אוקראינה הצליחה לכבוש שלושה שערים בשבעת משחקיה הקודמים מול האנגלים, ואף פעם לא יותר משער אחד במשחק.
    • כל אחד מבין שלושת משחקי רבע גמר היורו שנטלה בהם חלק נבחרת אנגליה הוכרעו בסופו של דבר בתום בעיטות הכרעה מ-11 מטרים (ניצחון ב-1996 מול ספרד, הדחה בשתי הפעמים הנוספות מול פורטוגל ב-2004, ואיטליה ב-2012).
    • נבחרת אנגליה היא השנייה בלבד שהצליחה לשמור על שער נקי בארבעת משחקיה הראשונים בטורניר גדול, לאחר שגרמניה עשתה זאת ב-2016.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully