וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'כיה - דנמרק: "אנחנו חולמים לזכות ולעורר השראה"

קספר יולמאנד ונבחרתו יחפשו ניצחון ראשון בתולדותיהם על צ'כיה במסגרת היורו. שמייכל: "קשה מאוד לשבור אותנו". ואצליק: "הם חזקים מאוד" (שבת, 19:00, ספורט1)

רבע הגמרהסתיים03/07/2021
צ'כיה
  • שיק (49)
2:1
  • (5) דילייני
  • (42) דולברג
דנמרק
תקציר: נבחרת אנגליה גוברת 0:2 על גרמניה בשמינית גמר היורו בוומבלי/ספורט1

צ'כיה

רבע גמר אליפות אירופה יימשך מחר (ראשון) כאשר נבחרת צ'כיה תפגוש את נבחרת דנמרק באצטדיון האולימפי בבאקו, אזרבייג'אן. הצ'כים מגיעים לאחר הניצחון הגדול והמפתיע על הולנד, ותקווה להמשיך להחזיק במאזן מושלם מול הדנים במסגרת אליפות אירופה. עד כה שתי הנבחרות נפגשו פעמיים במסגרת היורו, כשהצ'כים ניצחו 0:2 ביורו 200 ו-0:3 ברבע גמר יורו 2004, ובנבחרת של ירוסלב שילהבי חותמים כבר עכשיו על תוצאה דומה.

השוער תומאש ואצליק נשאל על ההשוואה בין דנמרק והולנד ואמר: "קשה מאוד להשוות, כי הסגנונות מאוד שונים. דנמרק רצה יותר, כולם עושים את העבודה שלהם ולא רק מחכים לרוץ למתפרצת או להחזיק בכדור. הם עובדים קשה מאוד, יריבה חזקה מאוד. נצטרך להיות מוכנים".

פטריק שיק שחקן נבחרת צ'כיה. רויטרס
הצ'כים יצליחו לדלג גם מעל הדנים? פטריק שיק/רויטרס

דנמרק

הדנים מקווים לשפר את מאזנם ברבעי גמר של טורנירים גדולים, שעומד על 50 אחוז. דנמרק תקווה לגמול לצ'כים על אותו הפסד ברבע הגמר ביורו 2004, כשהיא מגיעה בכושר נהדר. החבורה של קספר יולמאנד פתחה עם הטורניר כזכור עם שני הפסדים ועם טראומת כריסטיאן אריקסן, אך הביסה 1:4 את רוסיה במחזור האחרון בשלב הבתים, ואז פירקה 0:4 את ווילס בשמינית הגמר כשבכך הפכה דנמרק לנבחרת הראשונה בתולדות היורו שכובשת שתי רביעיות ברציפות.

המאמן קספר יולמאנד אמר במסיבת העיתונאים: "לכל מקום שאני מסתכל אני מקבל מוטיבציה. אנחנו עושים את זה עבור דנמרק כולה, ויש לנו שני חלומות: לזכות במשהו, ולעורר השראה. יש לנו תכנית משחק בה נצטרך לעמוד, אבל תמיד יש מקום לאיכויות של שחקנים או לשינויים טקטיים". השוער קספר שמייכל הוסיף: "יש לנו חוזקות רבות, מאוד קשה לשבור אותנו, יש לנו רוח נהדרת והוכחנו זאת בשבועות האחרונים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מרטין ברייתווייט שחקן נבחרת דנמרק. רויטרס
דנמרק תשיג ניצחון בכורה על הצ'כים ביורו? ברייתווייט/רויטרס

הרכבי הקבוצות

שופט: ביורן קאופרס (הולנד)
אצטדיון: האצטדיון האולימפי (באקו)
קהל: 16306

טריוויה

  • זהו המפגש השלישי בין השתיים במסגרת אליפות אירופה, כשהצ'כים ניצחו בשני המשחקים הקודמים (0:2 ביורו 2000, ו-0:3 ברבע גמר יורו 2004).
  • חמישה מתוך ששת המשחקים הקודמים בין השתיים בכל המסגרות הסתיימו בתיקו, כולל המפגש האחרון בין שתי הנבחרות שנערך בנובמבר 2016.
  • דנמרק הפכה לנבחרת היחידה בתולדות אליפות אירופה שכובשת ארבעה שערים פעמיים ברציפות (1:4 על רוסיה ואז 0:4 על ויילס).
  • זהו רבע גמר היורו הרביעי בהיסטוריה של צ'כיה. בשתיים מתוך שלושת הפעמים שהגיע לשמונה האחרונות הצליחה צ'כיה לעלותף אך בפעם האחרונה כשלה והודחה לאחר הפסד 1:0 מול פורטוגל ביורו 2012.
  • דנמרק הפסידה בשניים מתוך ארבעת רבעי הגמר בהן נטלה חלק בטורנירים גדולים, כשבמונדיאל 98' הודחה לאחר 3:2 מול ברזיל בשלב זה, וביורו 2004 סיימה את דרכה לאחר תבוסה 3:0 - מול אותה צ'כיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully