וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימי קראגר: "אנגליה הפייבוריטית לזכיה, ואני לא רואה את זה משתנה"

בממלכה מתקשים להירגע מהניצחון הגדול על גרמניה. שחקן העבר הילל את סאות'גייט: "לא מקשיב לדעת הקהל, בניגוד לקודמיו בתפקיד"

תקציר: נבחרת אנגליה גוברת 0:2 על גרמניה בשמינית גמר היורו בוומבלי/ספורט1

24 שעות חלפו, ובאנגליה מתקשים להתאושש מה-0:2 המתוק על נבחרת גרמניה בשמינית גמר יורו 2020. באופן טיפוסי, הניצחון גרם לחלק מאנשי התקשורת לפנטז שלא בפעם הראשונה על זכייה בטורניר.
הגדיל לעשות ג'יימי קראגר, שקבע בטור שלו בסקיי הערב (רביעי) כי הנבחרת של גארת' סאות'גייט פייבוריטית ללכת עד הסוף. "זה נראה אפשרי", כתב. "לפני הטורניר הרגשתי שיש סיכוי מצוין להגיע לחצי הגמר, בגלל ההגרלה. ידענו שנצטרך לנצח את גרמניה, פורטוגל או צרפת וידענו שזה יהיה קשה.

"אי אפשר היה לבקש יריבה נוחה יותר מאוקראינה ברבע הגמר. זה עדיין לא יהיה קל. אם חצי הגמר יהיה מול דנמרק זה יהיה קשה, התרשמתי מהם מאוד לאורך הטורניר. ואם נגיע לגמר, זה יהיה נגד בלגיה, איטליה או ספרד. אבל עם הביטחון שיש לאנגליה, הם הפייבוריטים כרגע - ואני לא רואה את זה משתנה".

קראגר, שרשם 38 הופעות במדי הנבחרת הלאומית הוסיף וניתח: "הדבר שאני הכי מעריץ בסאות'גייט זה שלא אכפת לו מדעת הקהל או מדעת התקשורת. אף אחד לא בוחר בשבילו את ההרכבים וזה ברור שהוא לא מקשיב לקולות מבחוץ. זו היתה אחת הבעיות הגדולות של המאמנים שקדמו לו, הם היו אובססיביים כלפי דעת הקהל והתקשורת. גארת' לא נכנע ללחץ, הוא הלך עם מה שהוא מאמין בו".

שוער נבחרת אנגליה ג'ורדן פיקפורד עם קייל ווקר. רויטרס
שוער הטורניר? פיקפורד/רויטרס

בעוד רוב המחמאות הופנו אל עבר ג'ק גריליש וראחים סטרלינג, דאג קראגר לסמן גיבור נוסף: "אפשר לטעון שג'ורדן פיקפורד היה השוער הטוב בטורניר עד כה. הוא לא ספג שער אחד וסיפק הצלות גדולות ברגעים מכריעים. רבים היו מודאגים ממנו, אבל האמת היא שבכל פעם שהוא לבש את החולצה של אנגליה, הוא לא אכזב. סטרלינג היה השחקן הכי טוב של אנגליה עד כה בטורניר, בהפרש גדול, ואם ימשיך כך ייתכן שיזכה בשחקן המצטיין של הטורניר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully