וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדריי שבצ'נקו כתב עוד פרק באגדה, והצהיר: "אנגליה לא מפחידה אותנו"

חלוץ העבר האגדי עשה היסטוריה גם על הקווים בנבחרת, אבל לא מסתפק ברבע הגמר: "רוצים לתת לאוקראינה עוד ערב אחד של גאווה". זינצ'נקו בונה על ההיכרות עם סטרלינג מהאימונים: "הוא איש המפתח"

תקציר: אוקראינה גוברת בהארכה על שבדיה 1:2 בשמינית גמר היורו/ספורט1

אוקראינה המשיכה את הדרמות בשלבי ההכרעה ביורו, כשגברה אמש (שלישי) 1:2 על שבדיה משער ניצחון בדקה ה-120 בהארכה. ארטיום דובביק נגח לרשת רגע לפני שהנבחרות הלכו לדו קרב פנדלים והפך לגיבור השעה של אוקראינה, אבל בסיום הפוקוס הלך לאיש והאגדה אנדריי שבצ'נקו.

חלוץ העבר האגדי ממשיך לעשות היסטוריה עם נבחרת אוקראינה, גם שנים אחרי הפרישה: מי שב-2006 סחף את אוקראינה להעפלה ראשונה אי פעם לרבע גמר המונדיאל, מי שסיים קריירה לאומית אדירה כמלך שערי כל הזמנים של הנבחרת, הצעיד את הצהובים לראשונה גם לרבע גמר יורו, כשהוא שוב מוכיח את מגע הקסם שלו. שבצ'נקו מעולם לא אימן קבוצה בוגרת (את קריירת האימון שלו החל כעוזר מאמן אוקראינה ב-2016), אבל מקרין ווינריות וביטחון על השחקנים.

עכשיו הוא לא חושש להצהיר: אנחנו לא מסתפקים ברבע גמר. "אנגליה נבחרת נהדרת עם ספסל עמוק ומאמן מצוין. אנחנו מודעים לגודל האתגר שעומד בפנינו, אבל מצד שני גם לא מפחדים. אין סיבה לפחד", אמר המאמן. "צפיתי בכל המשחקים שלהם בשלב הבתים. קשה מאוד לכבוש מולם, אבל האיכות שלהם לא גורמת לנו לחשש, אלא צריכה להחדיר בנו מוטיבציה. בכדורגל כמו בחיים, הכל אפשרי. ניתן את כל הלב שלנו ברבע הגמר כדי לתת לאוקראינה עוד ערב אחד של גאווה".

מאמן נבחרת אוקראינה אנדריי שבצ'נקו חוגג. Petr David Josek, AP
מגע קסם. שבצ'נקו/AP, Petr David Josek
אולכסנדר זינצ'נקו, נבחרת אוקראינה חוגג. Petr David Josek, AP
יפגוש פנים מוכרות. זינצ'נקו חוגג/AP, Petr David Josek

באוקראינה יודעים שכדי להפתיע את אנגליה, הם יצטרכו לעצור את ראחים סטרלינג הלוהט. מי שיהיה אמון על המשימה הוא אולכסנדר זינצ'נקו, שמכיר את סטרלינג היטב מהאימונים המשותפים במנצ'סטר סיטי.

"סטרלינג אחד משחקני הכנף הטובים בעולם, וביורו הזה הוא עושה את ההבדל באנגליה. הוא שחקן המפתח שלהם", אמר המגן השמאלי האוקראיני. "נצטרך להיות במיטבנו כדי לעצור אותו, אבל זה יהיה קשה מאוד, כי הוא במומנטום אדיר. מצד שני, אנחנו שואבים הרבה עידוד מהמשחק הזה. הוכחנו לכל אירופה שאנחנו מסוגלים לעמוד במטרות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully