וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר ההדחה: פרנק דה בור סיים את תפקידו בנבחרת הולנד

המאמן שהחל את עבודתו באורנייה בספטמבר האחרון עוזב את תפקידו לאחר פחות משנה. לאחר ההודעה אמר: "לא עמדנו במטרות"

תקציר: הולנד - צ'כיה 2:0/ספורט1

ההתאחדות ההולנדית הודיעה הערב (שלישי) על סיום דרכו של מאמן הנבחרת פרנק דה בור. לאחר שנבחרת הולנד כשלה להעפיל לרבע גמר אליפות אירופה והודחה לאחר 2:0 מול נבחרת צ'כיה בשמינית הגמר. המאמן וראשי ההתאחדות ההולנדית נפגשו בצהריים, ובתום הפגישה יצאה ההודעה על הפסקת עבודתו של המאמן. על פי ראשי ההתאחדות המאמן עצמו היה זה שיזם את הפסקת ההתקשרות בין הצדדים.

פרנק דה בור מונה ב-23 בספטמבר למאמן נבחרת הולנד במקומו של רונאלד קומאן שעזב את התפקיד לטובת עמדת המאמן הראשי בברצלונה. את שלב הבתים ביורו הנוכחי סיימה הולנד עם מאזן מושלם ופגשה בשמינית הגמר את נבחרת צ'כיה, שסיימה שלישית בבית המקביל. על אף זאת, כשלו ההולנדים ברגע האמת והודחו. כעת כאמור, עוזב דה בור את האורנייה לאחר פחות משנה מתפקיד.

פרנק דה בור מאמן נבחרת הולנד. רויטרס
לקח אחריות. דה בור/רויטרס

לאחר ההודעה אמר דה בור: "החלטתי לא להמשיך כמאמן הנבחרת. לא עמדנו במטרות, זה ברור. כשהתבקשתי למלא את התפקיד ב-2020, חשבתי שזה כבוד גדול ואתגר, אבל גם הייתי מודע ללחץ שיהיה עליי ברגע שאמונה. הלחץ רק גובר עכשיו, וזו לא סיטואציה בריאה עבורי. אני רוצה להודות לכולם, כמובן לאוהדים ולשחקנים. תודה גם להתאחדות שיצרה כאן סביבה ספורטיבי ברמה גבוהה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully