וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כן, היו כאלה שהימרו על 3:3 במשחקי אמש. בכמה הם זכו?

עודכן לאחרונה: 29.6.2021 / 15:04

350 טפסים עם התוצאה 3:3 למשחקים בין ספרד לקרואטיה וצרפת ושוויץ נשלחו בווינר והעניקו למנחשים לא מעט כסף. כמה? בואו נגיד שאם הייתם שמים 100 שקל הייתם מתכננים היום חופשה נחמדה בחו"ל

תקציר ניצחונה של ספרד 3:5 על קרואטיה בהארכה בשמינית גמר היורו/ספורט1

ביום שני זכינו לצפות בשתיים מהצגות הכדורגל המסקרנות של השנה, כאשר בשני המפגשים שער השוויון הגיעה בדקות האחרונות של המשחק, מה ששלח אותם להארכה. על פי המועצה להסדר ההימורים בספורט, הטוטו/Winner, מאות ישראלים חזו את התיקו בסיום תשעים הדקות והמועצה צפויה לחלק פרסים בשווי של 2 מיליון שקל. היחס לתוצאות התיקו במשחקים הוערך בפי 100 לכל משחק בנפרד. חשוב לזכור שהתוצאה שנחשבת בווינר היא של 90 הדקות בלבד ולא של ההארכה.

תוצאת המשחקים (3:3) אינה שכיחה, בטח שלא בשני משחקים באותו ערב ועוד בשלב הכרעה בטורניר יוקרתי, מה שאף חידד את גודל ההצלחה של המנחשים הישראלים ששלחו מעל ל-350 טפסים נשלחו אתמול על המשחק שבין ספרד לקרואטיה, בהם הישראלים חזו את התוצאה המדויקת בסיום 90 הדקות, מה שהניב למנחשים המאושרים כ-800 אלף שקל.

תקציר הניצחון הסנסציוני של שוויץ על צרפת בפנדלים בשמינית גמר יורו 2020/ספורט1

בנוסף, מעל ל-400 טפסים נשלחו על המשחק בין צרפת ושוויץ בהם הישראלים חזו את תוצאת התיקו המדויקת בסיום תשעים הדקות מה שהניב למנחשים המאושרים כמיליון שקל. שלושה מתוך המנחשים אף הגדילו וניחשו גם את קומבינציית המבקיע הראשון במשחק ואת תוצאת הסיום המדויקת והכפילו את סכום הזכייה שלהם ביחסים של פי מאות. לקוח אחד שלח טופס בעלות של 10 שקלים וזכה ב-6,800 שקל ושני לקוחות נוספים שלחו גם הם טפסים בעלות של 10 שקלים וזכו ב-3,400 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully