וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דה נירו יגלם אותי": אחרי התרגיל לאמבפה והסיומת מהסרטים, יאן זומר בעננים

שוער שוויץ שבר שיא הופעות לאומי והיתל בכוכב צרפת לפני הפנדל המכריע: "בהוליווד לא היו כותבים תסריט יותר טוב". בספרד כבר מתכוננים אליו

תקציר הניצחון הסנסציוני של שוויץ על צרפת בפנדלים בשמינית גמר יורו 2020/ספורט1

שוויץ עדיין מתקשה לעכל את אירועי אמש (שני) בניצחון 4:5 על צרפת בפנדלים בשמינית גמר היורו. גיבור הסנסציה היה יאן זומר, השוער הוותיק של מנשנגלדבאך, שהדף את הפנדל החמישי והמכריע של קיליאן אמבפה, והפך אותו לדמות הטרגית של ההדחה הסנסציונית.

מבחינתו של זומר, זה היה ערב מהסרטים. הוא הפך אמש לשיאן ההופעות בין הקורות של הנבחרת עם משחקו ה-65 במדים הלאומיים, סיפק כמה הצלות מול ההתקפה האימתנית של הטריקולור, וקינח בעצירת הפנדל של אמבפה, לה קדם תרגיל פסיכולוגי. לפני הבעיטה, זומר הישיר מבט לאמבפה וסימן לו לבעוט לפינה השמאלית שלו. אמבפה בעט לפינה השנייה, וזומר זינק אליה והדף.

"אני עדיין לא קולט מה עשינו", אמר זומר לטלוויזיה השוויצרית אחרי ההצלה וההעפלה. "זה היה לילה אדיר של כדורגל, והראינו בו טונות של אופי וחוסן מנטלי". זומר טען שצרפת התנהלה ב"שחצנות" כשהובילה 1:3.

יאן זומר, שוער נבחרת שוויץ, חוגג מול שחקן נבחרת צרפת קיליאן אמבפה. Vadim Ghirda, AP
התרגיל עבד. זומר ואמבפה/AP, Vadim Ghirda

"זה היה שלב שאף אחד כבר לא האמין שאנחנו מסוגלים לעשות את זה. אבל אם אתה מוחק פיגור של שני שערים מול אלופת העולם בשלב כזה, זה בלתי ייאמן. נשבענו אחד לשני לפני המשחק שלא חשוב מה יקרה, נשחק עד הרגע האחרון".

כשנשאל על הערב "ההוליוודי" שחווה, זומר התלוצץ: "גם בהוליווד לא היו מצליחים לחשוב על תסריט כזה. זה היה ערב מטורף. אני צריך להתקשר לרוברט דה נירו כדי לבקש שיגלם אותי בסרט שיעשו על המשחק הזה".

עכשיו גם בספרד מתכוננים במיוחד לזומר, לקראת רבע הגמר. ב"אס" ציינו את הרקורד המרשים של זומר בפנדלים, נזכרו בשתי העצירות שסיפק לבעיטות של סרחיו ראמוס בליגת האומות וחרצו: "הוא האיש שנצטרך להכניע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully