וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיליאן אמבפה סופג אש ומתנצל: "נכשלתי, יהיה קשה לעכל את זה"

החמצת הפנדל המכריע מול שוויץ חתמה את "טורניר הבלהות" של כוכב פ.ס.ז', שלוקח אחריות: "הכאב עצום, אתקשה לישון בלילות". דשאן ולוריס מגבים אותו, אבל התמונות אחרי ההחטאה ממחישות ש"הוא מבודד בחדר ההלבשה", והפרשנים קוטלים: "ההתנהלות שלו מבישה"

תקציר הניצחון הסנסציוני של שוויץ על צרפת בפנדלים בשמינית גמר יורו 2020/ספורט1

57 נגיעות בכדור, 6 איומים לשער, 0 בעיטות למסגרת, 0 שערים - והחמצת פנדל גורלית: היורו העגום של קיליאן אמבפה הגיע אמש (שני) לסיומו עם אקט סיום הולם, שהוביל להדחתה של אלופת העולם צרפת אחרי דו קרב מהנקודה הלבנה עם שוויץ. אמבפה אמנם בישל פעמיים במשחק, אמנם היה פעיל למדי בהתקפה, אבל אחרי טורניר מאכזב ברמה הקבוצתית, האישית והמנהיגותית, רוב האש מופנית כלפיו. אחרי המשחק, התייחסו הפרשנים בצרפת להחמצה שלו כאל אקורד סיום סמלי לתקופה האחרונה, בה הספיק להסתכסך עם אוליבייה ז'ירו, לקחת את תפקיד בועט הבעיטות החופשיות מאנטואן גריזמן, ובאופן כללי להציג התנהלות שנויה במחלוקת.

"קיליאן אחד השחקנים הטובים בעולם, זה ברור. אבל אם הוא מרשה לעצמו להתנהל בצורה מבישה כמו שהוא התנהל בטורניר הזה, זו אשמת הנבחרת. מישהו כנראה פתח לו את הדלת, והוא ניצל את זה", אמר פרשן הטלוויזיה הצרפתית, שחקן העבר ז'רום רוטן. "דידייה דשאן איפשר לו לעשות דברים שלא היה מאפשר לאף אחד לעשות. כאן מתחילה הבעיה. בנקודה הזו, הוא ואמבפה נכשלו יחד".

קיליאן אמבפה, נבחרת צרפת, מאוכזבת אחרי הצלת הפנדל של שוער נבחרת שוויץ יאן זומר. Vadim Ghirda, AP
רגע שמסמל את הטורניר כולו. אמבפה אחרי ההחמצה/AP, Vadim Ghirda

ב"ל'אקיפ" ציינו את העובדה שאמבפה ירד לחדר ההלבשה מיד אחרי ההחמצה וההפסד, כשרק שחקנים בודדים מהנבחרת ניגשים כדי לנחם אותו. למעשה, רק פרסנל קימפמבה ולוקא דין ניגשו לכוכב פריז סן ז'רמן כשירד מתוסכל. "התמונה הזו המחישה איך קיליאן בודד את עצמו בחדר ההלבשה. זה לא היה המצב בקמפיינים הקודמים שלו במדים הלאומיים", ציינו.

אמבפה סירב להתראיין אחרי המשחק, ואחרי שנרגע מעט פרסם פוסט התנצלות באינסטגרם. "יהיה קשה מאוד לעכל את זה ולהמשיך הלאה. העצב עמוק אחרי ההדחה הזו, כי לא הצלחנו לעמוד במטרות שלנו", כתב. "אני מתנצל על הפנדל הזה. רציתי לעזור לנבחרת, אבל נכשלתי. יהיה לי קשה לישון בלילות הקרובים, אבל אלו הסיכונים שכרוכים בענף שאני אוהב כל כך. אני יודע שהאוהדים מאוכזבים, אבל עדיין רוצה לומר תודה על התמיכה. הדבר החשוב ביותר הוא שנחזור מזה חזקים יותר לקראת האתגרים הבאים".

עוד בוואלה!

יורו 2020: שוויץ ניצחה את צרפת 4:5 בפנדלים ועלתה לרבע הגמר

לכתבה המלאה
קיליאן אמבפה, נבחרת צרפת מאוכזב. Vadim Ghirda, AP
השניא את עצמו על שאר השחקנים? אמבפה/AP, Vadim Ghirda

הוגו לוריס התייחס להחמצה של אמבפה וגיבה אותו. "אנחנו מנצחים יחד ומפסידים יחד. כולנו אחראיים באותה מידה, וכשמודחים בשלב כזה ובצורה הזו, זה תמיד כואב. אבל אי אפשר להפנות אצבע מאשימה כלפי שחקן אחד בלבד". גם דידייה דשאן השמיע דברים ברוח דומה: "קיליאן לוקח אחריות. הוא מרגיש אשם, אבל הוא לא צריך, כי זו לא אשמתו". דשאן התעקש ש"הנבחרת הייתה מאוחדת כל הטורניר, ותמשיך להיות כזו", למרות שהדיווחים על קרבות האגו בחדר ההלבשה גוברים, וכעת ההדחה מגדילה את השמועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully