וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארת' סאות'גייט: "המשחק מול גרמניה שווה יותר משמינית גמר"

עודכן לאחרונה: 28.6.2021 / 12:42

מאמן נבחרת אנגליה דרוך לקראת הקרב הגדול (ג', 19:00, ספורט2): "הגרמנים לא יפחדו להגיע לוומבלי. אנחנו כל הזמן מתאמנים על פנדלים"

אורן יוסיפוביץ ואורי לוי מתכוננים למשחקי שמינית הגמר בשני/עריכת וידאו: עמית שמחה

שלב שמינית הגמר של יורו 2020 יגיע מחר (שלישי, 19:00, ספורט2) לשיא, כשאנגליה תארח בוומבלי את גרמניה לקרב ענק. נבחרת שלושת האריות תחפש ניצחון ראשון בטורניר גדול על היריבה המרה מאז 1966, והיא אמורה לקבל תמיכה מ-40 אלף איש ביציעים. מאז גמר המונדיאל ההוא, גרמניה ניצחה את ארבעת משחקי הנוקאאוט האחרונים בין הנבחרות, כולל פעמיים בדו-קרב פנדלים.

"המשחק הזה כנראה שווה יותר משמינית גמר, אבל כנראה שזה נכון גם לבלגיה מול פורטוגל ועוד משחק או שניים", אמר גארת' סאות'גייט, שהפסיד לגרמנים בחצי גמר יורו 1996. "זו תהיה הזדמנות נהדרת עבור הנבחרת הזאת לעשות היסטוריה ולשנות את הצורה בה אנחנו זוכרים את המפגשים בין אנגליה וגרמניה לעתיד. המשחקים הקודמים לא ממש אומרים שום דבר לשחקנים, כי הם אפילו לא נולדו בתקופה ההיא".

אבל עם כל הכבוד לדברים הללו, גם סאות'גייט יודע שמדובר ביותר מסתם משחק - וששדים המפגשים הקודמים מרחפים גם הפעם מעל הנבחרת שלו. "אנחנו פוגשים נבחרת חזקה מאוד", אמר. "יש שם ארבעה שחקנים שזכו במונדיאל, שישה שחקנים שזכו בליגת האלופות, יש שם ניסיון עצום במשחקים גדולים. הם לא יפחדו כשיגיעו לוומבלי ונצטרך להיות בשיאנו, נצטרך להיות מוכנים טקטית, פיזית ונפשית".

גארת' סאות'גייט מאמן נבחרת אנגליה. רויטרס
רגע האמת מתקרב. סאות'גייט/רויטרס

כשהמאמן האנגלי מדבר על הכנה נפשית, הוא מתייחס בעיקר לפחד שאוחז באומה שלמה: דו-קרב פנדלים, בפרט מול הגרמנים. "אנחנו כל הזמן מתאמנים על פנדלים", התעקש. "עשינו זאת לפני המונדיאל, וניצחנו שם פעמיים, אנחנו תמיד מוכנים למשחקים הגדולים בטורנירים הגדולים".

עדיין לא ברור האם מייסון מאונט ובן צ'ילוול, שנאלצו להיכנס לבידוד בשל המגע עם שחקן נבחרת סקוטלנד בילי גילמור שנמצא חיובי לקורונה, ייקח חלק במשחק. "הם רשאים להשתתף בחלקים של האימון שלנו, אבל לא כשכל הנבחרת מתאמנת", אמר סאות'גייט. "אצטרך לראות מה מצבם, גם מה מצבם הנפשי. זו סיטואציה מאוד לא פשוטה עבורם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully