וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבדיה - אוקראינה: יארמצ'וק יהיה כשיר, חבריו אופטימיים

עודכן לאחרונה: 28.6.2021 / 17:08

החלוץ שנעדר מהאימון ביום שבת אמור לפתוח, ירמולנקו: "עוד לא הצגנו את היכולת הטובה ביותר שלנו". אוגוסטינסון: "שום דבר הוא לא בלתי אפשרי" (שלישי, 22:00, רשת 13)

שמינית הגמרהסתיים29/06/2021
שבדיה
  • פורסברג (43)
2:1
  • (27) זינצ'נקו
  • (120) דובביק
אוקראינה
אורן יוסיפוביץ ואורי לוי מתכוננים למשחקי שמינית הגמר בשני/עריכת וידאו: עמית שמחה

שבדיה

השבדים מגיעים מעודדים אחרי 2:3 מרשים מול פולין במחזור השלישי בבית ה' ושבע נקודות שהשיגו. דיאן קולוסבסקי וויקטור קלאסון, שנכנסו כמחליפים והבריקו במשחק מול פולין, לא צפויים לפתוח בהרכב גם הפעם.

"אי אפשר לקחת כמובן מאליו שאנחנו הולכים לנצח", אמר לודוויג אוגוסטינסון. "העובדה שסיימנו ראשונים בבית בדקה האחרונה גרמה לנו תחושה פנטסטית". המגן יודע משהו על הפתעות: הוא אחד מחמישה שחקנים שבדים שזכו ביורו הצעירות ב-2015: "אנחנו יודעים ששום דבר הוא לא בלתי אפשרי. זו היתה חוויה נהדרת".

אמיל פורסברג שחקן נבחרת שבדיה. רויטרס
נמצא בכושר נהדר ורוצה להמשיך קדימה בטורניר. פורסברג/רויטרס

אוקראינה

האוקראינים עודדו את שבדיה מול פולין כיוון שזה היה המשחק שהעלה אותם אל שמינית הגמר. הפעם האוקראינים לא יעודדו את שבדיה מן הסתן ויקוו להימנע מתסריט דומה לזה שחיכה לפולין מולה. אוקראינה לא הרשימה במיוחד בשלב הבתים והפסידה 1:0 לאוסטריה במחזור השלישי, במה שהשאיר לה סיכוי נמוך יחסית לעלות שלב, אך בסופו של דבר היא עשתה את זה בזכות תוצאות אחרות.

רומן יארמצ'וק שנעדר מהאימון ביום שבת בשל פציעה אמור לפתוח בהרכב, כשם שפתח בשלושת המשחקים בשלב הבתים. הכוכב אנדריי ירמולנקו אמר לקראת המשחק: "התחושות טובות. היו לנו כמה ימים להתכונן וזה חשוב מאוד, אני מקווה שנרוויח מזה. שבדיה נבחרת טובה מאוד שמשחקת כדורגל אגרסיבי. הגיע להם לסיים ראשונים בבית שלהם. הנבחרת הטובה יותר תנצח, עדיין לא הצגנו את היכולת הגבוהה ביותר שלנו בטורניר".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אנדריי שבצ'נקו מאמן נבחרת אוקראינה. רויטרס
בפעם הקודמת שהוא פגש את שבדיה ביורו, זה נגמר נהדר מבחינתו. שבצ'נקו/רויטרס

הרכבי הקבוצות

שופט: דניאלה אורסאטו (איטליה)
אצטדיון: המפדן פארק (גלזגו)
קהל: 9221

טריוויה

  • אוקראינה הופיעה לראשונה ביורו ב-2012 ופתחה אותו עם 1:2 מול שבדיה בקייב. זלאטן איברהימוביץ' העלה את השבדים ליתרון, אבל צמד של אנדריי שבצ'נקו - מאמן אוקראינה היום - השלים מהפך.
  • אנדריי פיאטוב ואנדריי ירמולנקו היו אז בנבחרת אוקראינה ונמצאים שם גם היום, מיקאל לוסטיג, סבסטיאן לארסון ואנדראס גרנקוויסט היו בסגל השבדי אז ונמצאים בו גם עתה.
  • שתי הנבחרות לא עלו ב-2012 מהבית הזה, שכלל גם את אנגליה וצרפת.
  • עבור שבדיה זו הופעה ראשונה בנוקאאוט של היורו מאז שהגיעה לרבע הגמר ב-2004.
  • ההישג הכי גדול של שבדיה בטורניר גדול עד כה היה הגעה לגמר מונדיאל 1958, טורניר אותו אירחו. ההישג הגדול ביותר של השבדים ביורו היה ב-1992, אז נעצרו בחצי הגמר על ידי גרמניה.
  • שבדיה לא הפסידה בשמונה משחקים ב-2021 ובשלב הבתים השיגה שבע נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully