וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה - גרמניה: נאסר על האורחת להתאמן בוומבלי, בממלכה שולחים מסר

"עומס" על המשטח בשל הגשם הצפוי בלונדון ימנע מהגרמנים הכנה אידיאלית לקרב הגדול בשמינית. נוויל: "אין הזדמנות שנייה". מאונט צפוי לפתוח, סאות'גייט עונה לביקורות (שלישי, 19:00, ספורט2)

שמינית הגמרהסתיים29/06/2021
אנגליה
  • סטרלינג (75)
  • קיין (86)
0
    גרמניה
    אורן יוסיפוביץ ואורי לוי מתכוננים למשחקי שמינית הגמר בשני/עריכת וידאו: עמית שמחה

    אנגליה

    הנבחרת של גארת' סאות'גייט לא הציגה כדורגל מדהים בשלב הבתים, אבל בהחלט עמדה במשימה שלה כשהשיגה שבע נקודות מתשע ולא ספג בכלל. עכשיו אנגליה תשחק בפעם הרביעית בטורניר בוומבלי ותקווה להשיג ניצחון נוסף, הפעם במשחק שצפוי להיות כמובן הרבה יותר קשה. פיל פודן יחמיץ את רבע הגמר, אם אנגליה תעלה לשם, במקרה שיספוג כרטיס צהוב. מייסון מאונט ובן צ'ילוול ייצאו מבידוד והראשון אף צפוי לפתוח בהרכב.

    ערב המשחק התייחס גארת' סאות'גייט לביקורת על הסגנון ההגנתי של נבחרתו והתעקש: "שיחקתי עם ארבעה שחקני התקפה בכל פעם עד כה. אנחנו לא אומרים לשחקנים, 'אל תתקפו, אל תניעו את הכדור מהר'".

    שחקן העבר גארי נוויל, שהפסיד לגרמנים ב-1996, שלח מסר לנבחרת: "זו ההזדמנות הגדולה שלכם, לא בטוח שיהיה לכם עוד רגע כזה בקריירה. לשחקנים כמו הארי קיין וראחים סטרלינג - זהו זה. אין הזדמנות שנייה. יש לי תחושה שנעשה את זה.

    מייסון מאונט שחקן נבחרת אנגליה. רויטרס
    התאושש מהקורונה וצפוי לפתוח. מאונט/רויטרס

    גרמניה

    הנבחרת של יואכים לב הייתה רחוקה מלהרשים נגד הונגריה ובמזל הוציאה 2:2 שסידר לה את המקום השני בבית המוות ואת הכרטיס לשמינית הגמר. לאון גורצקה, שכבש את השער הקריטי במשחק ההוא והגיע אל הטורניר עם פציעה, צפוי לפתוח בהרכב לראשונה בטורניר על חשבונו של אילקאי גונדואן. מתיאס גינטר, אילקאי גונדואן, קאי האברץ, יוזואה קימיש ולירוי סאנה ייעדרו מרבע הגמר אם גרמניה תגיע לשם, במידה שיספגו כרטיס צהוב.

    לפי התקשורת הגרמנית, הנבחרת האורחת לא תורשה להתאמן על כר הדשא בוומבלי היום בשל "עומס" על המשטח לאור הגשם הצפוי בלונדון. "זה סקנדל", חרצו ב"בילד". בשל כך, תערוך גרמניה את האימון המסכם שלה בסמוך לנירנברג, לפני שתמריא ללונדון בהמשך היום. "זה יהיה משחק מיוחד עבורי", אמר קאי האברץ. "כבר שיחקתי בוומבלי, נעשה כל מה שאנחנו יכולים כדי לנצח".

    sheen-shitof

    מחיר חסר תקדים

    המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

    בשיתוף Epilady
    לאון גורצקה שחקן נבחרת גרמניה. Lukas Barth, AP
    הפעם הוא צפוי לפתוח בהרכב. גורצקה/AP, Lukas Barth

    הרכבי הקבוצות

    שופט: דני מאקלי (הולנד)
    אצטדיון: וומבלי (לונדון)

    טריוויה

    • שתי הנבחרות נפגשו 32 פעמים בעבר כשכל אחת מהנבחרות מנצחת ב-13 מהמפגשים ושישה מפגשים כמובן נגמרו ללא הכרעה.
    • בפעם האחרונה שגרמניה ואנגליה נפגשו ביורו, הגרמנים ניצחו 5:6 בדו קרב פנדלים אחרי 1:1 בחצי הגמר בוומבלי 1996. אלן שירר כבש עבור האנגלים, שטפן קונץ איזן. גרמניה ניצחה 1:2 עם שער זהב בגמר את צ'כיה.
    • ביורו 2000 אנגליה השיגה סוג של נקמה כשניצחה את גרמניה בשלב הבתים, אבל שתיהן לא עברו אותו.
    • המפגש השלישי שנערך בין השתיים ביורו היה ברבע הגמר ב-1972 כשגינטר נצר הוביל את גרמניה המערבית ל-1:3 בוומבלי והגומלין נגמר ב-0:0.
    • השתיים נפגשו כמובן גם בגמר המונדיאל ב-1966, אז ג'ף הרסט כבש שלושער והוביל את אנגליה ל-2:4 אחרי הארכה וכולל השער שעד היום לא ברור אם הכדור בו חצה את קו השער או לא.
    • ב-1970 השתיים נפגשו ברבע גמר המונדיאל כשגרמניה חוזרת מפיגור 2:0 ל-2:3 אחרי הארכה. גרמניה גם ניצחה את אנגליה בפנדלים בחצי הגמר ב-1990.
    • במפגש האחרון בין השתיים במונדיאל גרמניה ניצחה 1:4 ב-2010 כשתומאס מולר כובש צמד. גם מנואל נוייר היה אז בשער.
    • גרמניה לא הפסידה לאנגליה בשבעת המשחקים האחרונים בין השתיים (חמישה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו). ההפסד האחרון של הגרמנים שם היה 2:0 במרץ 1975 במשחק ידידות.
    • שחקנים רבים מגרמניה שיחקו בעבר או משחקים היום באנגליה: אנטוניו רודיגר, טימו ורנר, קאי האברץ, ברנד לנו, רובין קוך, אמרה ג'אן, סרג' גנאברי, לירוי סאנה, אילקאי גונדואן וג'מאל מוסיאלה.
    • שני שחקנים מהסגל האנגלי משחקים בגרמניה: ג'יידון סאנצ'ו וג'וד בלינגהאם.
    • מייסון מאונט צפוי לפגוש את קאי האברץ, לו בישל את שער הניצחון בגמר ליגת האלופות לפני כחודש.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully