וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמונה הטפלה של נבחרת דנמרק: החולצה הקרועה של המאמן

קספר יולמאנד שוב הופיע עם חור מתחת לשרוול והבטיח ללבוש את החולצה הארוכה גם ברבע הגמר, ובחום של באקו: "אולי כדאי לתפור אותה"

תקציר: שמינית גמר היורו, ויילס - דנמרק 4:0/ספורט1

29 שנה לאחר הזכייה הסנסציונית ביורו 1992, הזכירה אמש (שבת) דנמרק נשכחות עם 0:4 מסחרר על ויילס בשמינית הגמר. הנבחרת הסקנדיבית הפכה לראשונה בהיסטוריה שכובשת שתי רביעיות רצופות ביורו, ובעוד במדינה המאושרת סימנו לא מעט גיבורים, יש גם פריט לבוש שקיבל חלק מהקרדיט: החולצה של קספר יולמאנד.

כן, מתברר כי המאמן לבש את אותה חולצה במשחקים האחרונים - על אף חור גדול מתחת השרוול. "אין לי אמונות טפלות בדרך כלל, אבל לבשתי את החולצה הזו בוומבלי, נגד אוסטריה ונגד רוסיה, וכעת מול ויילס. אני חושב שכדאי לתפור אותה לפני שנטוס לבאקו, אבל אני לא מתכוון להוריד אותה".

קספר יולמאנד מאמן נבחרת דנמרק. רויטרס
חולצה מנצחת לא מחליפים. יולמאנד והחור/רויטרס

מדובר, אגב, בחולצה ארוכה, ויולמאנד בכל זאת מתכוון ללבוש אותה גם ברבע הגמר באזרבייג'ן, על אף שהטמפרטורות במדינה מגיעות בימים אלה ל-36 מעלות. היריבה תהיה הולנד או צ'כיה, והמאמן אופטימי - בעיקר בזכות השחקנים שלו. "אנחנו מאמינים אחד בשני ובאיכויות שיש לנו", אמר. "מצפה לנו משחק קשה מאוד ונתמקד בו, אי אפשר להבטיח את התוצאה, אבל אני יכול להבטיח שניתן כל מה שיש לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully