וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבן פרישיץ' חיובי לקורונה ויחמיץ את ספרד, שוקר: "המנצחת תהיה אחת הפייבוריטיות"

הכוכב שכבש שני שערים בשלב הבתים יצטרך להיכנס לבידוד של עשרה ימים. כל יתר שחקני ואנשי נבחרת קרואטיה נמצאו שליליים בבדיקות. חלוץ העבר: "מודריץ' יהיה המפתח, הביקורת על מוראטה לא מוצדקת" (שני, 19:00, ספורט3)

תקציר היום ה-11 ביורו/עריכה: שלמה גלפנד

כוכב נבחרת קרואטיה איבן פרישיץ' נמצא הלילה (בין שבת לראשון) חיובי לקורונה, ויחמיץ את משחק שמינית הגמר המרתק מול ספרד מחר (שני, 19:00, ספורט3). שחקן אינטר, שכבש פעמיים בשלב הבתים, יצטרך להיכנס לבידוד של 10 ימים, כשהחדשות הטובות היחידות שמגיעות מנבחרת קרואטיה הן שאף שחקן או איש צוות אחר לא נמצא חיובי.

"בשעות הערב קיבלנו את תוצאות הבדיקות השגרתיות שביצענו", מסרו בהתאחדות הקרואטית. "איבן פרישיץ' נמצא חיובי ובודד מיתר הנבחרת. הוא ייכנס לבידוד של 10 ימים ולא יוכל לקחת חלק במשחקים, כל יתר אנשי הנבחרת נמצאו שליליים".

הקרואטים העפילו לשמינית הגמר מהמקום השני של בית ד', אחרי 1:3 נפלא על סקוטלנד במחזור הסיום. חבריו ימריאו היום לקופנהאגן וישלימו את ההכנות לקראת המפגש הקשה עם לה רוחה.

איבן פרישיץ' שחקן נבחרת קרואטיה. רויטרס
חדשות רעות מאוד לקרואטיה. פרישיץ'/רויטרס

שחקן העבר האגדי של הנבחרת דאבור שוקר, המשמש כיום כנשיא ההתאחדות הקרואטית, התייחס למשחק ואמר: "יהיה אינטנסיבי, הלוואי וזה היה הגמר כי יש הערכה הדדית גדולה בין שתי הנבחרות. אני חושב שהמנצחת תהפוך לאחד הפייבוריטיות בהמשך. שתי הנבחרות מכירות היטב אחת את השנייה, המפתח יהיה במרכז השדה, מי תצליח להכתיב את הקצב שלה. מבחינתי המפתח הוא לוקה מודריץ', אם החברים שלי לנבחרת ייצרו עבורו את השטחים".

על אלברו מוראטה, שחטף ביקורות רבות לאורך הטורניר, אמר חלוץ העבר: "הוא חלוץ מצוין, אחד הטובים, יש לו את הכוח והכטניקה ובאחד המשחקים הוא הולך להתפוצץ עם צמד או שלושער. אני לא מבין את הביקורות שמופנות כלפיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully