וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה חוגגת: "התחושות מדהימות". מאנצ'יני: "קשה יותר מרבע הגמר"

עודכן לאחרונה: 27.6.2021 / 7:20

האזורי ברבע הגמר, המאמן לא מוכן לבחור: "פורטוגל או בלגיה? שתיהן חזקות". דונארומה: "זה שספגנו עשוי לעזור לנו בהמשך". אלאבה: "קשה לעכל ולהסביר במילים, אוסטריה יכולה להיות גאה בנבחרת שלה"

תקציר: איטליה גוברת על אוסטריה 1:2 דרמטי בשמינית גמר יורו 2020/ספורט1

נבחרת איטליה חגגה אמש (שבת) ניצחון דחוק וקשה, אבל מתוק מאין כמוהו - 1:2 על אוסטריה אחרי הארכה והיא ברבע גמר יורו 2020. האזורי שיחקו טוב במחצית הראשונה והחמיצו, נעלמו כמעט לחלוטין במחצית השנייה, אבל בהארכה נהנו משערים של פדריקו קייזה (95) ומתאו פסינה (105) המחליפים. סשה קלאידז'יץ' רק צימק בדקה ה-114. היריבה הבאה של האזורי תהיה המנצחת במשחק בין בלגיה לפורטוגל.

שחקני נבחרת איטליה חוגגים עם ג'אנלואיג'י דונארומה. רויטרס
שבר שיא עתיק. דונארומה והחברים/רויטרס

התגובות

מאמן איטליה, רוברטו מאנצ'יני: "ניצחנו כי הגיע לנו. היינו צריכים לכבוש את שני השערים הרבה יותר מוקדם ולא להגיע להארכה. התעייפנו, אבל בסופו של דבר עלינו שלב בצדק. השחקנים המחליפים עלו למגרש עם המנטליות הנכונה ושינו את המשחק. השחקנים שיצאו נתנו את כל מה שהם יכולים והמחליפים שלהם היו נהדרים. ידעתי שיהיה לנו קשה, כנראה יותר אפילו מרבע הגמר. המבחן הזה יעזור לנו כי הוא הראה שיש לנו מנטליות חזקה. פורטוגל או בלגיה? אני לא יכול לבחור, שתיהן מאוד חזקות"

פדריקו קייזה, שכבש את השער הראשון של איטליה: "זה מדהים רק לשחק עבור הנבחרת, כך שלכבוש שער כזה... אין לי מילים לתאר את זה. ראיתי עכשיו את השער, ובדרך כלל כשכדור כזה מגיע אליך אתה מנסה לכבוש בנגיעה אחת, אבל הייתי רגוע והצלחתי להשתלט עליו ולעבור ולכבוש. השלב הבא? שיחקתי לצד רונאלדו, הוא אחד הגדולים אי פעם, אבל נראה, אנחנו עכשיו רק חיים את הרגע".

השוער ג'אנלואיג'י דונארומה הוסיף: "התחושות מדהימות, אנחנו כבר לא יכולים לשחק מול אצטדיון מלא באוהדים. זה לא משנה את מי נפגוש ברבע הגמר, צריך להמשיך לשחק את הכדורגל שלנו. זה נכון שספגנו אחרי זמן רב, אבל זה יכול לעזור לנו להמשך".

שחקן איטליה, מתאו פסינה, שכבש את השער השני אחרי שלפני כמה ימים מצא את הרשת גם מול ויילס: "אני עדיין מנסה לעכל את השער שלי נגד ויילס במשחק הקודם, אז תארו לכם איך אני מרגיש עכשיו... אזכור את זה לנצח. בנבחרת הזו כל אחד יכול לכבוש וזה אחד הדברים החזקים שלנו, אנחנו חבורה מגובשת ומצוינת".

שחקן איטליה, לאונרדו ספינאצולה, שנבחר לאיש המשחק: "אני מרוצה מהניצחון, אני חושב ששיחקנו היטב. אחרי שהמועד החוקי הסתיים, דיברנו על זה שאנחנו צריכים לשפר את האיכות של הפעולה האחרונה ואני שמח שבסוף השערים הגיעו".

קפטן אוסטריה, דייויד אלאבה: "קשה להסביר את התחושות במילים. אנחנו יכולים להיות גאים בעצמנו, אוסטריה יכולה להיות גאה. נתנו הכול, אבל לא זכינו בפרס על ההופעה שלנו. קשה מאוד לעכל את זה".

סשה קלאידז'יץ', שכבש את השער המצמק בנגיחה תוך כדי זינוק: "אני חושב שכל אוסטריה יכול להיות גאה בנבחרת שלה. המשחק הסתכם בפרטים הקטנים והם שהכריעו אותו. השער שלי היה נהדר, אני חושב שהראש שלי מעולם לא היה כל כך קרוב לכר הדשא".

עוד בוואלה!

איטליה עלתה לרבע הגמר אחרי 1:2 על אוסטריה בתום הארכה

לכתבה המלאה
רוברטו מאנצ'יני מאמן נבחרת איטליה עם ג'אנלוקה ויאלי. רויטרס
מחמאות למחליפים. מאנצ'יני/רויטרס

אחר המשחק חגיגת השער של מתאו פסינה, כובש השער השני, הפכה ללהיט ברשת, כשהאיטלקי "זכה לשבחים" על התגובה המקורית שלו לשער: כשנדמה היה שהוא עומד לגלוש על הדשא ולהחליק בצורה קלאסית - הוא גלש על המשטח כשהפנים שלו כלפי מטה, ולא זז.

המספרים

  • מרקו ארנאוטוביץ' ספג כרטיס צהוב כבר אחרי דקה ו-32 שניות וזה הכרטיס המהיר ביותר שנשלף ביורו עד כה.
  • פדריקו קייזה כבש ביורו 25 שנה ו-12 ימים אחרי השער של אביו אנריקו, שעשה את זה ב-14 ביוני מול צ'כיה. זה יוצא 9,144 ימים אחרי שאביו כבש.
  • איטליה הגיעה להארכה בשישה מתשעת משחקי הנוקאאוט האחרונים שלה ביורו.
  • איטליה שברה את השיא הקודם שקבע דינו זוף בין 1974-1972 עם דקות ללא ספיגה. השיא הקודם עמד על 1,142 דקות ואיטליה הנוכחית ספגה אחרי 1,168 דקות מראשו של סשה קלאידז'יץ'.
  • איטליה רשמה ניצחון 12 ברציפות ושברה את השיא שלה שעמד על 11 וגם הוא היה תחת רוברטו מאנצ'יני ב-2019.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully