וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דידייה דשאן לא יכול יותר להתמודד עם האגו של קיליאן אמבפה"

ז'רום רוטן, שחקן העבר וכיום פרשן בכיר, מוטרד מהמצב בנבחרת צרפת: "האגו של אמבפה יוצא גם מחוץ לדשא, וזה בעייתי. אין לו יורו מוצלח"

תקציר: פורטוגל - צרפת 2:2/ספורט1

רבות דובר במהלך היורו הנוכחי על האגו ההולך ותופח של קיליאן אמבפה וההשפעה של התהליך על נבחרת צרפת. ז'רום רוטן, שחקן העבר ופרשן ההווה, התייחס למערכת היחסים בין דידייה דשאן לכוכב הגדול שלו וטען כי המאמן איבד שליטה על כוכב פריז סן ז'רמן וזה יוצר בעיה בנבחרת.

דידייה דשאן מאמן נבחרת צרפת עם קיליאן אמבפה. רויטרס
יצא משליטה? קיליאן אמבפה עם דידייה דשאן/רויטרס

"זה שהוא מנהיג במגרש, אין בעיה. זה שהאגו שלו יוצא גם מחוץ לדשא, זה מטריד אותי", אמר רוטן, "אני חושב שדידייה דשאן לא יכול יותר להתמודד עם האגו שלו וזה בעייתי. זה אפילו מפתיע שהוא נותן לקיליאן אמבפה לעשות כל כך הרבה דברים. אפשר לראות את זה בהופעות שלו בדשא, אי אפשר לומר שלאמבפה יש יורו מוצלח עד כה. האם הוא בהלך הרוח הנכון כמו שהיה בפריז סן ז'רמן בשלבים הסופיים של העונה? לדעתי לא. אנחנו מצפים להרבה יותר מאמבפה. כולם חושבים שהוא אחד השחקנים הכי טובים באירופה, אבל אם אתה שם אותו בקטגוריה של הטוב ביותר, אתה לא יכול להיות שבע רצון".

רוטן אמר שאמבפה לא צריך לבעוט את הכדורים החופשיים כיוון שלצרפת יש אופציות טובות יותר: "הוא מודע לזה שאין לו את הרמה של שחקנים אחרים בנבחרת בבעיטות חופשיות? אולי הוא כובש אותם באימונים, אבל אני צופה בכל המשחקים שלו. אתם זוכרים איזה כדור חופשי יוצא דופן מ-25 מטר? מצד שני, אני כן זוכר בעיטות חופשיות של אנטואן גריזמן ופול פוגבה, אחד שמאלי ואחד ימני, אז מה אמבפה בכלל עושה שם?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully