וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרואטיה - ספרד: לואיס אנריקה מהלל את פדרי, דאליץ' מבכה את היעדרות פרישיץ'

מאמן נבחרת ספרד נערך ל"מאבק שליטי אמיתי" וכינה את פדרי "שחקן יוצא דופן". יריבו הקרואטי: "מישהו יכול להחליף את פרישיץ' באותה רמה? אני בספק" (שני, 19:00, ספורט3)

שמינית הגמרהסתיים28/06/2021
קרואטיה
  • פדרי (20, גול עצמי)
  • אורשיץ' (85)
  • פסאליץ' (90)
5:3
  • (38) סראביה
  • (57) אזפיליקואטה
  • (77) טורס
  • (100) מוראטה
  • (103) אויארסבאל
ספרד
אורן יוסיפוביץ ואורי לוי מתכוננים למשחקי שמינית הגמר בשני/עריכת וידאו: עמית שמחה

קרואטיה

לוקה מודריץ' כבש שער יפהפה מול סקוטלנד במשחק השלישי והמכריע בשלב הבתים, שהעלה את הקרואטים לשמינית הגמר. עכשיו הוא ינסה להמשיך להוביל את חבריו גם אל רבע הגמר במה שעשוי להיות המשחק האחרון שלו בנבחרת. הקרואטים יחסרו את דיאן לוברן המוצהב כמו גם את איבן פרישיץ' שנמצא חיובי לקורונה, בעוד מרצלו ברוזוביץ', דויה צ'אלטה-צאר ומתאו קובאצ'יץ' יחמיצו את רבע הגמר - אם קרואטיה תעלה לשם - במידה שיספגו כרטיס צהוב. לוקה מודריץ' יפגוש שחקנים רבים שהוא מכיר, אך אף לא אחד מקבוצתו ריאל מדריד.

מאמן קרואטיה זלטקו דאליץ' אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "יהיה קשה מאוד להחליף את פרישיץ', אבל אני חושב שיש לנו פתרונות איכותיים ואני משוכנע שמי שישחק ייתן את המקסימום כדי לעזור לקבוצה. האם מישהו יכול להחליף את פרישיץ' באותה רמה? אני בספק. אנחנו מכוסים היטב בעמדה הזו ויש לנו פתרונות איכותיים. אנחנו מכבדים את ספרד וגם הם יודעים שאנחנו נבחרת איכותית והם לא שמחים לשחק נגדנו. אנחנו צריכים להגיע במוטיבציית שיא. המטרה שלנו היא להגיע לרבע הגמר".

קשר קרואטיה מרצלו ברוזוביץ' אמר: "כולנו יודעים כמה פרישיץ' חשוב לנבחרת, אבל יש מספיק שחקנים כדי להחליף אותו. אנחנו יודעים שספרד משחקת עם הרבה החזקת כדור, אבל זה לא אומר כלום. אנחנו חייבים להיות בכושר שיא".

לוקה מודריץ' קפטן נבחרת קרואטיה. רויטרס
מסוגל לסחוב את קרואטיה גם לרבע הגמר? לוקה מודריץ'/רויטרס

ספרד

אחרי שני משחקים פושרים מאוד, ספרד פתאום מקבלת תחושה של מומנטום אחרי ה-0:5 על סלובקיה במחזור השלישי של שלב הבתים. דני אולמו, שעבר לדינמו זאגרב כשהיה בן 16, יפגוש כמה שחקנים שהוא מכיר היטב. ג'ורדי אלבה, סרג'יו בוסקטס, פאו טורס ורודרי יחמיצו את רבע הגמר, אם ספרד תעלה לשם, במקרה שיספגו כרטיס צהוב. דויד דה חאה נפצע וצפוי להיעדר, אם כי הוא בכל מקרה משמש כשוער המשנה של אונאי סימון.

המאמן לואיס אנריקה אמר במסיבת העיתונאים: "הביטחון שלי בנבחרת נותר כשהיה לפני הטורניר. אני חושב שהיינו ראויים לסיים בראש הבית, אבל מבחינת מוטיבציה ומוראל אנחנו במצב הכי טוב שאפשר לבקש. אנחנו מכירים טוב את קרואטיה, השלד שלהם נשאר מהפעם הראשונה שאימנתי מולם וזה גם אותו מאמן. כולנו מכירים היטב. מבחינת נבחרת כמו שלנו, הדבר הכי חשוב זה מרכז השדה. בלי לשלוט באמצע, זו לא באמת ספרד. אבל זה לא נכון רק לגבינו אלא גם לגבי קרואטיה. יהיה מאבק שליטה אמיתי מחר".

המאמן יצא מגדרו בשבחים לפדרי: "יש מצבים שהעובדות מדברות יותר ממילים וזה המקרה עם פדרי, שהוא שחקן יוצא דופן עבורנו. הוא משב רוח מרענן גם כשהוא משחק טניס שולחן, ומהמעט שראיתי הוא טוב מאוד גם בזה".

קוקה הוסיף: "אין אופוריה אחרי ה-0:5. המשכנו עם הרוגע שאפיין אותנו לאורך כל הטורניר. היינו מעדיפים לסיים בראש הבית, אבל זה לא פוגע בגאווה או במוטיבציה שלנו לקראת שמינית הגמר. המאמן הכין אותנו לפרטים ספציפיים במשחק של קרואטיה וננסה להגיב לבקשות שלו על הדשא. אנחנו משתפרים ככל שהזמן עובר יחד והדברים מתחילים לעבוד על אוטומט. מבחינתי היה קל לעשות את המעבר מהקבוצה לנבחרת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקני נבחרת ספרד באימון, קוקה במרכז. רויטרס
"אין אופוריה". קוקה עם החברים באימון של ספרד/רויטרס

הרכבי הקבוצות

שופט: ג'ונייט צ'אקיר (טורקיה)
אצטדיון: פארקן (קופנהאגן)
קהל: 22771

טריוויה

  • שתי הנבחרות נפגשו בליגת האומות של 2018/19 והקרואטים ניצחו 2:3 בנובמבר 2018 אחרי שהובסו 6:0 במשחק לפני כן בספטמבר שלא אותה שנה. זה היה ההפסד הגדול ביותר של קרואטיה אי פעם.
  • זו פעם שלישית שקרואטיה וספרד נפגשות בטורניר גדול ושני המפגשים הקודמים היו בשני טורנירי היורו האחרונים, ספרד ניצחה ב-2012, קרואטיה ב-2016.
  • ספרד לא ניצחה בשני משחקי הנוקאאוט האחרונים שלה בטורנירים גדולים. היא הפסידה לאיטליה בשמינית גמר יורו 2016 ולרוסיה במונדיאל 2018. הפעם האחרונה שספרד הודחה שלוש פעמים ברציפות בסיבוב הנוקאאוט הראשון הייתה במונדיאל 1994, יורו 1996 ויורו 2000.
  • קרואטיה לא הצליחה לעבור את סיבוב הנוקאאוט הראשון ביורו בשלוש הפעמים האחרונות שהגיעה עד שם.
  • מאז פתיחת מונדיאל 2018, קרואטיה לא הצליחה לכבוש רק במשחק אחד מבין עשרה בטורנירים גדולים (היורו הנוכחי והמונדיאל הקודם) וכבשה בסך הכול 18 שערים.
  • איבן פרישיץ' היה מעורב ישירות בשישה שערים בחמש ההופעות האחרונות שלו בטורניר גדול (ארבעה שערים ושני בישולים). השער שלו נגד סקוטלנד היה התשיעי שלו בטורניר גדול והוא השתווה לדאבור שוקר.
  • כל ששת השערים של ספרד ביורו 2020 הגיעו משחקנים שונים, כולל שני שערים עצמיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully