וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברו מוראטה: "איימו עלי, אנשים אמרו שהם מייחלים שילדי ימותו"

עודכן לאחרונה: 25.6.2021 / 11:32

חלוץ נבחרת ספרד חשף את הקשיים איתם הוא מתמודד אחרי שלב הבתים המאכזב: "אחרי פולין שכבתי במיטה תשע שעות ולא נרדמתי"

תקציר: סלובקיה - ספרד 5:0/ספורט1

אלברו מוראטה הוא בלי ספק אחד מהשחקנים המאכזבים של שלב הבתים. בריאיון כן במיוחד שהעניק הבוקר (שישי) לתקשורת הספרדית, סיפר על כדור השלג ההרסני ממנו קשה מאוד לצאת: עם כל החמצה הלחץ עליו רק גובר, ומקשה עליו לתפקד.

"אני לא עושה את עבודתי כמו שצריך", הודה החלוץ ששיחק את כל שלושת המשחקים של ספרד בשלב הבתים ומצא את הרשת רק פעם אחת, לצד אינספור החמצות. "אחרי המשחק מול פולין, שכבתי במיטה תשע שעות ולא הצלחתי להירדם. קיבלתי איומים, העליבו את המשפחה שלי, אמרו לי, 'אנחנו מקווים שהילדים שלך ימותו'".

למרות כל הדברים הללו, מוראטה משתדל לשמור על קור רוח. "אני בסדר", התעקש. "אולי לפני כמה שנים מצבי היה הרבה יותר גרוע. יכול להיות שלא עשיתי עד כה את העבודה, אני מבין שמבקרים אותי על כך שאני לא כובש, אבל אנשים צריכים לנסות להיכנס לנעליים שלי ולהבין מה איך זה מרגיש, כשמאיימים עליך, כשאומרים לך שהילדים שלך צריכים למות. כשהגעתי למלון מיד שמתי את הטלפון רחוק ממני. מה שהכי מפריע לי זה שאומרים את כל הדברים הללו לאשתי והילדים שלי באצטדיון".

אלברו מוראטה שחקן נבחרת ספרד מאוכזב. רויטרס
מתקשה לתפקד. מוראטה/רויטרס

אחד הדברים שמסייעים כרגע למוראטה הוא הליווי הנפשי הצמוד מצד אנשי הצוות של ספרד, ובפרט פסיכולוג הנבחרת. "זה עוזר מאוד שיש מישהו שמקשיב לך כשאתה זקוק לו", אמר. "החברים שלי לקבוצה צוחקים עלי בגלל זה, אבל איתו אני יכול לדבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully