וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וראטי: "אם נחשוב בגדול, אז דברים גדולים יקרו עבורנו"

קשר האזורי קיבל תיאבון לאחר שנבחרתו סיימה את שלב הבתים במאזן מושלם, אבל יודע: "ככל שהטורניר מתקדם, כך הלחץ נבנה וגדל"

צפו בעשרת השערים היפים ביותר בשלב הבתים של יורו 2020/ספורט1

באיטליה סיימו את שלב הבתים של היורו עם הרבה ביטחון ביכולתם. האזורי ניצחו בכל משחקיהם, ועשו זאת מבלי שספגו שער אחד. בכך, השוו השחקנים של רוברטו מאנצ'יני רצף היסטורי בן 82 שנה כשהשיגו ניצחון מספר 31 ברציפות. לא מעט משחקני ומאמני עבר, וגם שחקנים בנבחרת הנוכחית מספקים הרגשה שהאיטלקים יכולים ללכת עד הסוף. מרקו וראטי, שעלה מול ויילס בהרכב - לראשונה במהלך היורו הנוכחי - הוא אחד מהם.

"ככל שטורניר מתקדם, כך הלחץ נבנה וגדל", אמר וראטי לאתר הרשמי של אופ"א. "עם זאת, אנחנו צריכים לשמור על ההתלהבות ולהמשיך לשחק את הכדורגל שלנו. זו הדרך היחידה להשיג משהו בלתי רגיל. אם אתה לא שם לעצמך מטרות ברורות, זה נהיה מאוד קשה לזכות בתארים. לפעמים אלה הדברים הקטנים שיכולים לגרום להבדל במשחקים כאלה ואנחנו חייבים לתת הכול. אנחנו צריכים לחשוב בגדול, ואז דברים גדולים יקרו".

שחקן נבחרת איטליה מרקו וראטי. רויטרס
התרגש לעלות בהרכב במשחק מול ויילס. וראטי/רויטרס

כאמור, וראטי פתח לראשונה ביורו האחרון במשחק הנעילה של מחזור הבתים, זאת לאחר שכלל לא היה בטוח שיהיה כשיר ליורו לאור הפציעה ממנה סבל לקראת סוף העונה בפריז סן ז'רמן. "המשחק האחרון שלנו מול ויילס היה מאוד אמוציונלי מבחינתי ואני שמח שחזרתי לעשות את מה שאני אוהב הכי הרבה - לשחק כדורגל, במיוחד בטורניר גדול וחשוב כזה".

וראטי החמיא לחבריו לנבחרת שעשו חיל בזמן שלא שיחק: "נהניתי מאוד לצפות באיטליה בזמן שהייתי בחוץ, כך שנראה לי שזה אומר שכל האוהדים האיטלקים נהנו באותה צורה. אנחנו משחקים אחד בשביל השני וכולנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות, כך שזה בטוח יתרון, בוודאי בנבחרת לאומית, שם זה לא תמיד מסתדר. כל השחקנים בנבחרת מבינים את הכדורגל שאנחנו צריכים להציג וזה עושה הכול קל יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully