וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה אחרי שנתיים: אד שירן יופיע במסגרת היורו - בטיקטוק

שירן יבצע את השיר החדש לראשונה במופעי יורו 2020 של טיקטוק ואופ"א. זו תהיה ההופעה החיה הראשונה שלו מאז ימי טרום-הקורונה

אד שירן. ShutterStock
מתרגש. אד שירן/ShutterStock

הזמר אד שירן שירן יופיע במופע היורו 2020 של טיקטוק ואופ"א מתוך ביתו בפורטמן, איפסוויץ' טאון, ביום שישי. שירן יבצע את הסינגל החדש שלו לראשונה במופע וגם שירים אהודים נוספים. מדובר בהופעה החיה הראשונה של הכוכב מזה שנתיים, וסינגל שקהל מעריציו מצפה לו מאוד. המופע ישודר בטיקטוק בשידור חי לכל העולם ושוב ב-9 ביולי, עבור מי שיחמיץ את ההופעה הראשונה. שירן הכריז על ההופעה יחד עם דיוויד בקהאם בסרטון טיקטוק מצחיק ומרגש שגרף עד כה מעל מיליון לייקים.

מופע היורו של טיקטוק ואופ"א יהיה חגיגה משולבת של מוסיקה וכדורגל, ומסמן את השותפות של טיקטוק עם אופ"א כביתם של אוהדי הכדורגל במהלך הטורניר. טיקטוק היא נותנת חסות עולמית של יורו 2020 והיא פלטפורמת הבידור הדיגיטלית הראשונה שנותנת חסות לטורניר בינלאומי גדול של אופ"א.

אד שירן הגיב: "לא יכול לחכות להופיע במופע היורו 2020 של טיקטוק בשידור חי מביתי בדרך פורטמן". מנהל פעילות המוזיקה בטיקטוק, פול הוריקן, הוסיף: "אנו מתכבדים לארח את שירן בהופעה המיוחדת הזו במהלך אליפות אירופה של אופ"א. הוא אחד מכוכבי הפופ הגדולים בדורו, אמן פורץ דרך, ואני יודע שהרגע הזה יהיה מיוחד מאד עבור קהילת טיקטוק העולמית".

  • עוד באותו נושא:
  • אד שירן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully