וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו השווה את שיא הכיבושים, עלי דאי בירך: "אלוף גדול"

עם שני הפנדלים לרשת של צרפת, הגיע הכוכב ל-109 שערים במדים הלאומיים, כמו חלוץ העבר האיראני: "הוא מעורר השראה בכל רחבי העולם". פילוח השערים והיריבות האהובות: המספרים. המאמן סנטוס על המשחק מול בלגיה: "ניתן את הנשמה וננצח את העייפות"

תקציר: פורטוגל - צרפת 2:2/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו ממשיך לכתוב את שמו בספרי ההיסטוריה של הכדורגל: הכוכב הפורטוגלי השווה הערב (רביעי) את שיא כל הזמנים לכיבושים בנבחרות, כשהגיע ל-109 שערים במדי פורטוגל. חלוץ יובנטוס כבש פעמיים מהנקודה הלבנה מול צרפת, והשתווה לעלי דאי. "ברכות לכריסטיאנו שרחוק כעת שער אחד משבירת השיא העולמי", בירך החלוץ האיראני האגדי. "לכבוד הוא לי שההישג הגדול הזה יהיה שייך לו - אלוף גדול ואדם שמעורר השראה באנשים בכל רחבי העולם. ואמוס!"

רונאלדו הזדקק ל-178 הופעות כדי להגיע לנתון המדהים, בעוד האיראני שחולק איתו כעת את השיא, הגיע לכך ב-145 הופעות בלבד. הרוב המוחלט של השערים של רונאלדו הגיעו במאני טיים. רק 19 מתוך 109 השערים נכבשו במשחקי ידידות, ופילוח השערים נראה כך: 31 שערים במוקדמות המונדיאל, 31 שערים במוקדמות היורו, 14 שערים ביורו, שבעה שערים בגביע העולמי, חמישה בליגת האומות ושניים בגביע הקונפדרציות.

היריבות האהובות עליו הן שבדיה וליטא מולן כבש שבעה שערים כל אחת, וגם הונגריה, אנדורה ולוקסמבורג טעמו מנחת זרועו שם שש ספיגות. הערב הוא סוף סוף כבש גם מול צרפת, לראשונה בקריירה.

בנוסף, רונאלדו הפך לשחקן הראשון אי פעם שחוצה את רף 20 השערים בטורנירים גדולים (יורו או מונדיאל). הימור שלנו: למרות גילו המתקדם, הוא עוד יכבוש לא מעט שיאים עד שיתלה את הנעליים.

שחקן נבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
מה כבר יש להגיד? רונאלדו/רויטרס

התגובות

מעבר לשיאים המדהימים של רונאלדו, גם היה משחק בבודפשט. פורטוגל נקלעה למצב קשה כשפיגרה 2:1 מול צרפת, אך הצליחה להשוות ועלתה לשמינית הגמר מהמקום השמיני בבית ו'. כעת לאלופת אירופה מצפה משחק קשה מאוד בשמינית מול נבחרת בלגיה, שעלתה מהמקום הראשון בבית ב' כשהיא מסיימת במאזן מושלם.

המאמן פרננדו סנטוס התבקש להתייחס לעובדה שלבלגיה יש 48 שעות מנוחה יותר מאשר לפורטוגל, והשיב: "זה לא יתרון עבורם. ברור שחשוב לנוח ואנחנו נצטרך לפצות על ההבדל הזה של 48 שעות ולאושש את השחקנים שלנו כמו שצריך. כמו היום, הם ייתנו את הנשמה וכך מפצים על העייפות. נלמד את היריבה שלנו, נבין איך הם משחקים ונמשיך במטרה שלנו להתקדם בטורניר. על הנייר מדובר במשחק טוב, אבל אני מקווה שבפועל זה יהיה משחק נהדר עבור פורטוגל".

קשר נבחרת פורטוגל רובן נבס אמר בסיום: "אנחנו אלופי אירופה. ידענו שאנחנו יכולים לשחק יותר טוב. אני רוצה שוב להודות לאוהדים המדהימים שלנו שנתנו אווירה נהדרת כאן בהונגריה. הדבר הכי חשוב עבורינו הוא שאנחנו בשלב הבא. עברנו כמה דקות קשות, והגבנו היטב. צרפת לא הייתה טובה יותר באף שלב המשחק, שלטנו במשחק. לא היו להם יותר מידי מצבים מסוכנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully