וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסקטס פרץ בבכי, לאפורט ענה לואן דר וארט: "סתמנו הרבה פיות"

הקשר שחזר אחרי שנדבק בקורונה התרגש מה-0:5 על סלובקיה: "עברתי ימים קשים". לאפורט וסראביה הגיבו לעקיצה של שחקן העבר ההולנדי ודוברבקה עשה היסטוריה שלילית והפך לבדיחה. התגובות והציוצים

תקציר: סלובקיה - ספרד 5:0/ספורט1

נבחרת ספרד חזרה לעצמה הערב (רביעי), כשהביסה 0:5 את סלובקיה ועלתה לשמינית גמר היורו אחרי ימים לחוצים ושני משחקים מאכזבים. לאפורט (45), סראביה (56) ופראן טורס (67) כבשו, מרטין דוברבקה ויוראי קוצקה היו חתומים על שני שערים עצמיים, ועזרו ללה רוחה לסדר מפגש מסקרן עם קרואטיה בשמינית הגמר ביום שני בקופנהאגן.

הרגע הביזארי של הטורניר כולו הגיע בדקה ה-30, כששוער סלובקיה מרטין דוברבקה הפך לגיבור טרגי. שוער ניוקאסל פתח את המשחק בצורה נהדרת, הדף שוב ושוב את שחקני ספרד וגם הציל פנדל של אלברו מוראטה בדקה ה-11. אבל אז הגיע טעות אומללה: בניסיון להדוף כדור גובה מעל השער, דוברבקה הדף לשערו הוא שער עצמי שקבע 0:1 לספרד, ספק בשל השמש שסינוורה.

מרטין דוברבקה שוער נבחרת סלובקיה הודף כדור לתוך שערו. רויטרס
מה קרה לו? דוברבקה "מטביע" את הכדור לרשת/רויטרס
מרטין דוברבקה שוער נבחרת סלובקיה הודף כדור לתוך שערו. רויטרס
מרטין דוברבקה שוער נבחרת סלובקיה הודף כדור לתוך שערו/רויטרס
מרטין דוברבקה שוער נבחרת סלובקיה הודף כדור לתוך שערו. רויטרס
מרטין דוברבקה שוער נבחרת סלובקיה הודף כדור לתוך שערו/רויטרס

התגובות

סרג'יו בוסקטס שהתאושש מהקורונה ופתח בהרכב, נראה נרגש בסיום ופרץ בבכי בריאיון לטלוויזיה הספרדית: "היום היה יום לא קל לכולנו - לשחקנים, למאמנים, לאוהדים של הנבחרת. עברו עליי ימים קשים. הייתי עשרה ימים בבית בלי לדעת מה יקרה, חששתי שאחמיץ את כל הטורניר, לא ידעתי אם אוכל להגיע. אבל היום עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות, ובאנו אגרסיביים מההתחלה. כשאנחנו עושים את זה, אנחנו חזקים מאוד".

אמריק לאפורט שכבש שער בכורה במדי ספרד הוסיף קריצה לרפאל ואן דן וארט, שאמר ש"ספרד משחקת כדורגל מחריד": "אני חושב שסתמנו הרבה פיות היום, הצגנו כדורגל נהדר. אני מאושר, והרגע בו כבשתי היה חלום שהתגשם".

פאבלו סראביה שהצטיין עם שער ובישול התייחס אף הוא לאמירות של ואן דר וארט: "כל הסיפור הזה מטופש לחלוטין. המשחק שהצגנו היום ממחיש מי אנחנו באמת, וזה מה שחשוב. היינו זקוקים לניצחון הזה כדי לקבל ביטחון ולהחזיר את האמון של ספרד בנו".

סרג'יו בוסקטס, נבחרת ספרד, בוכה אחרי הניצחון 0:5 על סלובקיה. מתוך טוויטר, צילום מסך
התרגש. בוסקטס בסיום/צילום מסך, מתוך טוויטר

המספרים

- דוברבקה הוא השער הראשון אי פעם ביורו או במונדיאל שעוצר פנדל וכובש שער עצמי באותו משחק.

- דוברבקה הוא השוער השישי שכובש שער עצמי מול ספרד.

- השער העצמי של דוברבקה הוא השער העצמי השביעי שנכבש ביורו - כמו כל השערים העצמיים שנכבשו ביורו 2000, 2004, 2008, 2012 ו-2016 גם יחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully