וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התבלבלו בין בודפשט לבוקרשט ופספסו את המשחק של צרפת מול הונגריה

האוהדים תכננו לעודד את הטריקולור מול ההונגרים, אך הגיעו לעיר הבירה הלא נכונה והבינו את גודל הטעות כשהיה מאוחר מידי

תקציר: הונגריה - צרפת 1:1/ספורט1

לפספס משחק של קבוצה אהודה זה אף פעם לא נעים, אבל כמה מאוהדי נבחרת צרפת נתנו לעצמם סיבה טובה לתפוס את הראש בתסכול. הטריקולור התמודדו בשבת האחרונה מול נבחרת הונגריה במסגרת המחזור השני של שלב הבתים באליפות אירופה, במשחק שנערך בבירת הונגריה בודפשט. עם זאת, שישה אוהדים צרפתים, שככל הנראה היו לא בשיא הריכוז, נסעו לבירת רומניה בוקרשט ופספסו את ה-1:1 בין נבחרתם להונגרים.

על פי העיתון הצרפתי "ז'ורנלול נשיונאל", האוהדים הבינו את גדול הטעות רק כאשר הגיעו לבירה הרומנית, כשעל השעון נותרו שעות ספורות לשריקת הפתיחה, כשהמשחק נערך בעיר המרוחקת 500 ק"מ מהמקום אליו הגיעו. השישה נחתו בשדה התעופה, בילו עם אוהדי נבחרת אוקראינה שנכחו במקום, כאשר לא הדגלים הרומניים בעיר, ולא השפה המקומית גרמה להם להעלות בדעתם שטעו ביעד.

אוהדי נבחרת צרפת. רויטרס
פאדיחה. אוהדי צרפת/רויטרס

"חשבנו שהאוהדים האוקראינים הם בכלל אוהדים של נבחרת הונגריה, והלכנו אחריהם", שיתף אחד האוהדים הצרפתים. "חשבנו שהם מקומיים ושהם יודעים איפה נמצא האצטדיון". הבלבול התגלה כאשר עיתונאי מקומי רומני זיהה כי השישה לא משתתפים בשירים של הקהל האוקראיני, ולאחר בירור התבררה לצרפתים הטעות המביכה שעשו: "בשלב מסוים הבנו שהגענו לכאן בטעות. זה נהיה מאוד ברור שאנחנו לא נמצאים איפה שאנחנו צריכים להיות".

לצערם של השישה, כשהתגלתה כבר הטעות, השעה הייתה מאוחרת מידי ולא היה כל סיכוי עבורם להגיע לצפות במשחק של נבחרתם. משהבינו זאת, החליטה החבורה להישאר בבירת רומניה כדי לצפות במשחק. מעבר לכך, השישה החליטו להישאר בבוקרשט גם כדי לצפות במשחק האחרון בשלב הבתים של נבחרתם, שתפגוש הערב (רביעי) את פורטוגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully