וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הישבן של הזאר פותח אפשרות להתקפה, אף אחד לא עושה את זה טוב ממנו"

שחקן העבר יאיא טורה העניק מחמאה לא שגרתית לקשר נבחרת בלגיה והסביר: "הישבן יכול להיות כלי חשוב מאוד כשמשחקים כדורגל"

נבחרת בלגיה כבר עלתה לשמינית גמר אליפות אירופה מראש בית ב' כשהיא עם מאזן מושלם. לא מעט מילים נכתבו על האיכויות של השחקנים של רוברטו מרטינס, על החכמה והטכניקה של קווין דה בראונה, על העוצמה והדורסנות של רומלו לוקאקו, ועוד. הערב (רביעי) סיפק שחקן ברצלונה ומנצ'סטר סיטי לשעבר יאיא טורה פרשנות מעניינת לגבי אדן הזאר, ועל הצורה בה הוא משתמש בישבנו כדי לשמור על הכדור.

"זה אולי נשמע מצחיק, אבל הישבן יכול להיות כלי חשוב מאוד כשמשחקים כדורגל", אמר טורה בריאיון ל'אתלטיק". "לדעת איך להשתמש באחוריים שלך בחכמה זה מפתח להצליחה. כשאתה משתמש בירכיים שלך בצורה נכונה, זה יכול להיות קשה מאוד לעצור אותך ולקחת ממך את הכדור".

שחקן נבחרת בלגיה אדן הזאר. רויטרס
מחמאה מפתיעה. אדן הזאר/רויטרס

כאמור, שחקן חוף השנהב לשעבר רואה את אדן הזאר שעושה שימוש יעיל בישבנו: "כשהכדור אצל הזאר, הוא כבר יכול להרגיש את השחקן היריבה מגיע לקראתו, אז הוא מחכה עד הרגע האחרון, ואז משתמש בישבן שלו כדי לחסום את שחקן ההגנה, הוא דוחף בחזרה, ואז נוצר מרחב בינו לבין השומר, וכך זה פותח אפשרות להתקפה".

לדעתו של טורה ישנם שחקנים נוספים שעושים שימוש נכון באחוריהם כדי הם סרחיו אגוארו הארגנטינאי ואנטואן גריזמן. עם זאת, קשר חוף השנהב לשעבר מתעקש כי הבכורה בתחום זה שייכת לקשר הבלגי: "אף אחד לא עושה את זה טוב יותר מאשר אדן הזאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully