וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה - הונגריה: גורצקה צפוי לפתוח, האצטדיונים במדינה יוארו בצבעי הגאווה

עודכן לאחרונה: 23.6.2021 / 0:05

קשר באיירן מינכן צפוי לקבל את המקום בהרכב במקום מולר הפצוע, בגרמניה ימחו נגד האיסור להאיר את הארנה במינכן בצבעי הגאווה (רביעי, ספורט4, 22:00)

מחזור 3הסתיים23/06/2021
גרמניה
  • האברץ (66)
  • גורצקה (84)
2:2
  • (11) שאלאי
  • (68) שייפר
הונגריה
אורן יוסיפוביץ ואורי לוי מתכוננים למשחקי יום רביעי/עריכת וידאו: ליר שפיגלר

הרכבי הקבוצות

שופט: סרגיי קראסב (רוסיה)
אצטדיון: אליאנץ ארנה (מינכן)
קהל: 12413

גרמניה

אם הנבחרת של יואכים לב תשמור על אותה רמה שהציגה נגד פורטוגל במשחק הקודם, היא אמורה בהחלט לצלוח גם את המשחק מול הונגריה או לפחות להשיג תיקו שיבטיח לה את המקום בשמינית הגמר. תומאס מולר סובל מפציעה קלה בברך וייעדר, לאון גורצקה חזר לכשירות וצפוי לפתוח בהרכב. בגרמניה עסקו בימים האחרונים בעובדה שאופ"א אסרה על ההתאחדות הגרמנית לצבוע את הארנה במינכן בצבעי דגל הגאווה ובשל ההחלטה אצטדיונים רבים בגרמניה צפויים להיצבע בדגלי הגאווה במהלך המשחק.

מאמן גרמניה יואכים לב אמר לקראת המשחק: "שיחקנו במהירות והנענו את הכדור טוב נגד פורטוגל. המשחק הבא יהיה קשה אם הונגריה תתגונן עם שמונה או תשעה שחקנים ותנסה להפתיע במתפרצות. היא כבר הראתה כמה היא מסוכנת".

שחקני נבחרת גרמניה, לאון גורצקה, קאי האברץ. רויטרס
חזר לעניינים וצפוי לפתוח. גורצקה/רויטרס

הונגריה

העובדה שהנבחרת של מרקו רוסי הגיעה למשחק האחרון עם סיכוי אמיתי לעלות והיא תלויה בעצמה היא עדות להתקדמות גדולה שעשתה בשנים האחרונות. היא הציגה עד כה משחק הגנה איכותי, כשהיא סופגת שלושה שערים מאוחרים נגד פורטוגל ורק שער אחד מצרפת כשמעל כולם בולט כמובן השוער פטר גולאצ'י מלייפציג.

מאמן הונגריה מרקו רוסי אמר: "כיוון שאנחנו כאן בפסטיבל, אנחנו רוצים גם לשחק. אנחנו רוצים להופיע טוב, אבל אנחנו גם צריכים להישאר עם רגליים על הקרקע, אנחנו מקווים להציע את היכולת הכי טובה שלנו במינכן".

אטילה פיולה, שחקן נבחרת הונגריה. רויטרס
יצליחו להפתיע גם את גרמניה? פיולה/רויטרס

טריוויה

  • זה המפגש השמיני בין שתי הנבחרות כשגרמניה מובילה עם ארבעה ניצחונות לעומת שני הפסדים ותיקו אחד. שני המשחקים הזכורים ביותר בין השתיים היו במונדיאל 1954 כשהונגריה דרסה את גרמניה 3:8 בשלב הבתים ואז הפסידה לה 3:2 בגמר.
  • שתי הנבחרות מגיעות מעודדות אחרי שהונגריה הפתיעה בגדול את אלופת העולם צרפת וסיימה איתה ב-1:1 בעוד גרמניה ניצחה 2:4 את פורטוגל. השתיים התאוששו לאחר שפתחו את הקמפיין עם הפסדים.
  • גרמניה תעלה בוודאות אם לא תפסיד. היא תסיים במקום הראשון אם תנצח את הונגריה וצרפת לא תנצח את פורטוגל. גרמניה תסיים שלישית אם תסיים בתיקו וצרפת תפסיד או אם גרמניה ופורטוגל יפסידו.
  • הונגריה תעלה רק אם תנצח. אם הונגריה תנצח וצרפת תפסיד, המקום השני יוכרע על הפרש שערים כללי. הונגריה תסיים שלישית אם תנצח והמשחק המקביל יסתיים בתיקו.
  • בלם נבחרת הונגריה ור.ב. לייפציג וילי אורבן הוא גרמני, שנולד בקייזרסלאוטרן, גדל בגרמניה ושיחק שם במשך כל הקריירה שלו. בנוסף, אורבן גם שיחק בנבחרת הצעירה של גרמניה והחל לשחק בהונגריה רק ב-2018.
  • ניקלאס זולה הגרמני נולד בפרנקפורט, אבל הוא נכד של הונגרים שהיגרו מבודפשט לגרמניה. הוא יכול היה לשחק גם בנבחרת הונגריה.
  • רבים משחקני הונגריה שיחקו ומשחקים בגרמניה: פטר גולאצ'י משחק מאז 2015 בר.ב. לייפציג, וילי אורבן שיחק בקייזרסלאוטרן בין 2015-1997 ומאז 2015 גם הוא משחק בלייפציג. אדם סולואי שיחק בשטוטגרט בין 2007-2004, במיינץ ב-2013-2010, בשאלקה ב-2013/14, בהופנהיים 2019-2014, הושאל להאנובר ב-2016 ומשחק במיינץ מאז 2019. רולאנד שלאי משחק בפרייבורג מאז 2018. גם מאמן הונגריה מרקו רוסי רשם 15 הופעות באיינטרכט פרנקפורט ב-1996/7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully