וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטוגל - צרפת: דשאן מתכנן שינויים, מוריניו חושש למולדתו

עודכן לאחרונה: 23.6.2021 / 12:39

טוליסו וקונדה אמורים לפתוח בשחזור של גמר יורו 2016, דמבלה ייאלץ לעבור ניתוח וייעדר ארבעה חודשים. אלופת אירופה עלולה להיות מודחת במקרה של הפסד, מאמן רומא ניתח: "צרפת עדיין הפייבוריטית לזכיה, אני מודאג עבור הנבחרת שלנו" (רביעי, 22:00, רשת13)

מחזור 3הסתיים23/06/2021
פורטוגל
  • רונאלדו (31, פנדל)
  • רונאלדו (60, פנדל)
2:2
  • (45, פנדל) בנזמה
  • (47) בנזמה
צרפת
אורן יוסיפוביץ ואורי לוי מתכוננים למשחקי יום רביעי/עריכת וידאו: ליר שפיגלר

פורטוגל

אחרי ההפסד הכואב לגרמניה, אלופת אירופה חייבת להתאושש אחרת היא עוד עלולה למצוא מחוץ לטורניר בקונסטלציה מסוימת. ניצחון על הנבחרת אותה הכניעה בגמר הקודם יהיה בגדר הצהרת כוונות גדולה לקראת המשך האליפות, וברקע ימשיך כריסטיאנו רונאלדו לנסות ולהתקרב לשבירת שיאו המיתולוגי של עלי דאי. חרף ההפסד לגרמנים, פרננדו סנטוס לא יבצע שינויים בהרכב, ויקווה להופעת משופרת מצד החלק האחורי שלו.

"צרפת נבחרת חזקה מאוד", אמר סנטוס. "נגד גרמניה ראינו את גריזמן משחק כמעט כמגן ימני ומתחיל בהתקפות המתפרצות. מחר הם יתקיפו בצורה קצת אחרת. ביום שבת היה לנו חם בצורה בלתי רגילה, 35 מעלות והשחקנים צריכים להתאושש. נגד גרמניה לא שיחקנו את הכדורגל הרגיל שלנו, משהו לא בסדר אם נבחרת שספגה שלושה שערים פעם אחת ב-58 משחקים סופגת רביעייה בפעם הראשונה".

"מבחינתי, צרפת עדיין הפייבוריטית לזכות ביורו", ניתח ז'וזה מוריניו. "גם התוצאה הרעה נגד הונגריה לא שינתה את דעתי. אבל אני מודאג עבור פורטוגל. אם תפסיד ותהיה עם שלוש נקודות בלבד, נצטרך להוציא את המחשבונים".

כריסטיאנו רונאלדו נבחרת פורטוגל עם אנטואן גריזמן נבחרת צרפת. רויטרס
יהיה חם. רונאלדו מול פוגבה/רויטרס

צרפת

ערב הטורניר סומן השחזור של גמר יורו 2016 כאחד המשחקים המעניינים והגורליים של שלב הבתים. כעת, בתסריט הסביר ביותר עושה רושם ששתי הנבחרות יעפילו לשמינית הגמר, אך היוקרה אותה יוקרה, ומאבקי המיקום חשובים מאוד לקראת ההמשך. לכן מעריכים בצרפת שדידייה דשאן לא יבצע רוטציה רחבה בהרכב, כשאנטואן גריזמן, קארים בנזמה וקיליאן אמבפה ימשיכו לפתוח בחלק הקדמי. קולנטין טוליסו אמור לקבל את הקרדיט על חשבון אדריאן ראביו, כשבעמדת המגן הימני יוצב ז'ול קונדה על חשבון בנז'מן פבאר. עוסמאן דמבלה ייאלץ לעבור ניתוח בשל הפציעה בברכו וייעדר כארבעה חודשים.

לוקא דין החמיא במסיבת העיתונאים לגריזמן ואמר: "הוא מנהיג, אחד השחקנים הכי בכירים שלנו. הוא מנהיג לאו דווקא בדיבורים אלא במעשים, הוא עושה המון עבודה הגנתית ותמיד כיף איתו. הפציעה של עוסמאן דמבלה מאכזבת מאוד, כי כולנו מאוד אוהבים אותו. הוא שחקן נהדר וזה מאכזב מאוד שאיבדנו אותו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
קורטנן טוליסו שחקן נבחרת צרפת. AP
יביא את השינוי? טוליסו/AP

הרכבי הקבוצות

שופט: אנטוניו מתאו לאהוס (ספרד)
אצטדיון: פושקאש ארנה (בודפשט)
קהל: 54886

טריוויה

  • צרפת תעלה מהמקום הראשון במקרה של ניצחון, או של תיקו בהנחה שגרמניה לא תנצח את הונגריה.
  • תיקו יספיק לפורטוגל כדי לעלות, וגם הפסד בהפרש של שני שערים או פחות עשוי להספיק. אם ינצחו וגרמניה לא תנצח את הונגריה, יסיימו במקום הראשון. אם יפסידו וגרמניה תפסיד להונגריה, הם יסיימו במקום הרביעי ולא יעלו לשמינית הגמר.
  • מדובר בשחזור של גמר 2016, אז ניצחה פורטוגל 0:1 משער ניצחון של אדר בדקה ה-109 בסטאד דה פראנס.
  • אשתקד הן נפגשו פעמיים במסגרת ליגת האומות: הטריקולור ניצחו 0:1 במפגש האחרון, לפני כן זה נגמר ב-0:0.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully