וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובקיה - ספרד: בוסקטס צפוי לפתוח בנבחרת הלחוצה של לואיס אנריקה

עודכן לאחרונה: 23.6.2021 / 0:04

האדומים נחושים לספק הצגה אחרי 180 דקות בינוניות (רביעי, 19:00, ספורט2). אויארסבאל בתמונת ההרכב, אספיליקואטה אמור לחזור

מחזור 3הסתיים23/06/2021
סלובקיה
    0
    • (30, גול עצמי) דובראבקה
    • (45) לאפורט
    • (56) סראביה
    • (67) טורס
    • (71, גול עצמי) קוצ'קה
    ספרד
    אורן יוסיפוביץ ואורי לוי מתכוננים למשחקי יום רביעי/עריכת וידאו: ליר שפיגלר

    סלובקיה

    בסלובקיה בילו לא מעט ביומיים האחרונים במלחמה פסיכולוגית עם ספרד, כשהנרטיב הוא "הלחץ עליהם, לנו אין מה להפסיד". הפסד ישלח את שטפן טארקוביץ' ושחקניו הביתה כמעט בוודאות והם חולמים על נקודה יקרה בסביליה.

    בסלובקיה מדברים הרבה על הצורך לבצע שינויים בגלל ששחקני ההרכב נראים מותשים ונראה שטארקוביץ' ירענן את השורות. יקוב הרומאדה עשוי לפתוח במקום פטריק הרושובסקי, שלא שיכנע בהפסד לשבדיה וגם מרטין קוסצלניק עשוי לאבד את המקום בהרכב.

    שחקני נבחרת סלובקיה חוגגים. רויטרס
    השחקנים עייפים. סלובקיה/רויטרס

    ספרד

    לחץ גדול מאוד בנבחרת ספרד לקראת המשחק המכריע בסביליה. החבורה של לואיס אנריקה החזיקה בכדור 72 אחוז בממוצע בשני המשחקים הראשונים ומסרה יותר מ-1,500 כדורים מדויקים, אבל כבשה שער בודד ולא נראתה מאיימת. תיקו יספיק לספרד בשביל לעלות לשמינית הגמר, אבל אחרי שני משחקים ללא הכרעה, לה רוחה לא יכולה להרשות לעצמה עוד הופעה לא משכנעת.

    לואיס אנריקה מחפש פתרונות ובעיקר תחכום בחלק הקדמי, ומי שעשוי לפתוח הוא מיקל אויארסבאל, אם כי גם אדאמה טראורה בתמונת ההרכב. ססאר אספיליקואטה אמור לשוב ל-11 ולפי התקשורת הספרדית, מקומו של סרג'יו בוסקטס די מובטח אחרי היעדרות משני המשחקים הראשונים בגלל קורונה.

    לואיס אנריקה אמר במסע"ת לקראת המשחק: "אנחנו צריכים להשתפר בחלק ההתקפי. צריך ליצור יותר מצבים. אנחנו קבוצה חדשה ואנחנו עושים הרבה דברים טובים בהתקפה ובהגנה, ספרד נבחרת שקשה להתמודד מולה".

    על סרג'יו בוסקטס שהחלים מהקורונה: "הוא באותה רמה כמו יתר החברים שלו לקבוצה, אבל זה היה סיכון גדול לשתף אותו במשחק השני. הוא זמין למשחק נגד פולין".

    sheen-shitof

    פתרון עוצמתי לכאב

    טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

    בשיתוף Solio
    מאמן נבחרת ספרד, לואיס אנריקה. רויטרס
    מקווה לראות הצגה. לואיס אנריקה/רויטרס

    טריוויה

    • שתי הנבחרות נפגשו 6 פעמים מאז התפרקות צ'כוסלובקיה והמאזן נוטה בבירור לטובת ספרד: 4 ניצחונות אדומים, תיקו אחד וניצחון בודד של סלובקיה.
    • סלובקיה צלחה את שלב הבתים בשני הטורנירים הגדולים בהם השתתפה: מונדיאל 2010 ויורו 2016. בשניהם היא לא הפסידה במחזור הסיום של שלב הבתים.
    • רק נבחרת אחת בהיסטוריה של טורנירי היורו סיימה את כל המשחקים שלה בבית המוקדם בתוצאות תיקו: פורטוגל ב-2016. אז זה הסתיים עם זכייה בתואר. ספרד בדרך?
    • פטר פקאריק צפוי לרשום הופעה מספר 104 במדי נבחרת סלובקיה, מה שיקפיץ אותו למקום השלישי (כמו מרטין שקרטל). מארק האמשיק שצועד בראש, ירשום הופעה מספר 129.
    • ספרד החמיצה 5 מ-8 הפנדלים האחרונים שלב בטורנירי יורו (לא כולל דו קרב מהנקודה הלבנה). ג'רארד מורנו היה האחרון בתיקו עם פולין.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: ביורן קאופרס (הולנד)
    אצטדיון: אסטדיו לה קרטוחה (סביליה)
    קהל: 1124

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully