וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהולנד מסרבים להסתנוור: "קשה עוד לדעת איפה אנחנו כנבחרת"

בהולנד שמחו לאחר שעלו עם מאזן מושלם מבית ג', אך רוצים להישאר עם רגליים על הקרקע. ויינאלדום: "נצטרך להוכיח את עצמינו"

תקציר: הולנד - צפון מקדוניה 0:3/ספורט1

הרבה חיוכים וחיבוקים נרשמו על כר הדשא הערב (שני) בין שחקני נבחרת הולנד לאחר שהאורנייה השלימו את המשימה בצורה חלקה ועלו מהמקום הראשון בבית ג', זאת לאחר שכבר הבטיחו את השתתפותם בשמינית הגמר כבר במחזור הקודם. השחקנים של פרנק דה בור הביסו 0:3 את צפון מקדוניה החביבה, וסיימה את שלב הבתים עם מאזן מושלם.

ממפיס דפאי (24) וג'וריג'יניו ויינאלדום (51 ו-58) כבש להולנדים, שפתחו בהרכב חזק, אך כשהניצחון כבר היה מובטח קיבלו שחקני המפתח מנוחה מדה בור. בנוסף, ההולנדים רשמו ציון דרך מרשים כשקבעו רצף של עשרה משחקים בהם הם כובשים שני שערים ומעלה. מדובר בשיא חדש מבחינת הכתומים לאחר שהרצף הקודם עמד על תשעה והושג בשנים 1934-1935.

והייתה גם נבחרת צפון מקדוניה. השחקנים של איגור אנדלובסקי הדהימו בעצם הנוכחות שלהם בטורניר, ולמרות שהציגו כמה מהלכים לא רעים במהלך המשחק, בהחלט היה ניתן לראות שהרמה מעט גדולה עליהם. בדקה ה-69 גדול שחקני הנבחרת הצפון מקדונית בכל הזמנים, גוראן פאנדב, הוחלף ולמעשה ירד בפעם האחרונה כשחקן נבחרת, בהופעתו האחרונה. פאנדב זכה לתשואות ומחיאות כפיים מכל הנוכחים באצטדיון, כולל אוהדי ושחקני נבחרת הולנד.

עוד בוואלה! ספורט

מכבי תל אביב: עידן נחמיאס חתם לארבע שנים, סוכמו רוב פרטי הרכישה של אוסמה חלאיילה

לכתבה המלאה
שחקני נבחרת צפון מקדוניה עם גוראן פאנדב. רויטרס
זכה לכבוד הראוי לו בהופעתו האחרונה בנבחרת צפון מקדוניה. פאנדב/רויטרס

התגובות

כוכב המשחק ג'ורג'יניו ויינאלדום, שהשתווה במניין הכיבושים שלו בנבחרת לרפאל ואן דר וארט, יודע שבהמשך הטורניר מצפה לחבריו משימה קשה הרבה יותר: "זו צפון מקדוניה, ידענו שלא נסתבך מולם יתר על המידה. במשחקים אחרים זה כבר יהיה סיפור אחר. טוב שניצחנו 0:3, אבל איפה אנחנו נמצאים כנבחרת? קשה לדעת. נצטרך להוכיח את עצמנו גם בשלבים הבאים".

הקפטן דאג להחמיא לדונייל מאלן שפתח בחוד ואמר: "כולנו מכירים את האיכויות שלו, הוא יכול להיות איום ענק על שחקני ההגנה בכנפיים והוא גם מאפשר לי ולממפיס עוד מרחב פעולה. זה תמיד טוב שנותנים לשחקנים עם איכויות כאלה לשחק".

פרנקי דה יונג הוסיף: "היתה לנו תנועה טובה מאוד בהתקפה, עם שחקנים דינמיים שרצו את הכדור. כשזה עובד זה נראה יפה. מאלן שחקן טוב מאוד, כולנו יודעים זאת. הוא מהיר, מסוכן, גמיש ומסוגל לכבוש שערים".

מאמן הולנד פרנק דה בור: "בחלק מהזמן שיחקנו בצורה מבריקה. גם העובדה שהצלחנו לתת דקות לשחקנים שלא משחקים הרבה היא חשובה וחיובית. לא היינו מספיק טובים בהתחלה ועזרנו קצת לצפון מקדוניה, אבל במחצית השנייה היינו הרבה יותר תכליתיים והגענו להמון מצבים".

על השילוב בין ממפיס למאלן אמר דה בור: "זה נראה טוב בחלק מהזמן. לא יודע אם השתמש בשניהם ביחד שוב, הרבה מזה תלוי בזהות היריבה שנקבל בשמינית הגמר. בכל מקרה, אני חושב שהראינו היום התקדמות בכל האספקטים".

שחקן נבחרת הולנד ג'ורג'יניו ויינאלדום. רויטרס
איש המשחק. ויינאלדום/רויטרס

המספרים

  • לאחר השער והבישול הערב, ממפיס דפאי מעורב ב-51 השערים האחרונים של נבחרתו (28 שערים ו-23 בישולים).
  • ההולנדים כבשו לפחות שני שערים בעשרת משחקיהם האחרונים, ובכך שברו את הרצף הארוך ביותר שלהם שעמד על תשעה ב-1934-1935.
  • ממפיס הפך לשחקן נבחרת הולנדי השני בהיסטוריה שמבקיע וגם מבשל באותו משחק גם ביורו וגם במונדיאל. לפניו עשה זאת רק ווסלי סניידר.
  • ג'ורג'יניו ויינאלדום הבקיע את שעריו ה-24 וה-25 בנבחרת ועקף בין השאר שחקנים כמו מרקו ואן באסטן ודירק קאוט (24) כשהוא משתווה למאזן של רפאל ואן דר וארט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully