וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני אנגליה הסכימו: אם זוכים ביורו, כולם צובעים לבלונד ועושים תסרוקת גאסקוין

אחרי שפיל פודן עשה מחווה לכוכב האנגלי ולתסרוקת שלו מיורו 1996, הוא הצליח לעשות לגרום לחבריו לנבחרת להתחייב לחקות אותו אם יזכו בתואר: "זה יהיה מצחיק"

תקציר: אנגליה - קרואטיה 0:1/ספורט1

פיל פודן מצהיר: שחקני נבחרת אנגליה הסכימו שאם הנבחרת זוכה ביורו 2020, כולם יצבעו את השיער לבלונד ויעשו "תספורת פול גאסקוין", כפי שהוא עשה לפני תחילת הטורניר. פודן עורר סערה משעשעת ברשתות החברתיות לפני פתיחת אליפות אירופה לאומות, כשהעלה לחשבון האינסטגרם שלו תמונה שלו צובע לפלטינה את שערו השחור, בדיוק כפי שעשה "גאזה" לפני יורו 1996, ואף עיצב את השיער באותה סטייל "מיתולוגי", כדבריו.

פיל פודן עושה תסרוקת גאסקוין לפני פתיחת היורו. אינסטגרם, philfoden, צילום מסך
פודן צובע לפני הטורניר/צילום מסך, אינסטגרם, philfoden
פיל פודן, נבחרת אנגליה. רויטרס
רוצים להיראות כמוהו? פודן/רויטרס
כך יראו אנשי נבחרת אנגליה אם יצבעו את שיערן במידה שהיא תזכה ביורו. מתוך "סאן", צילום מסך
זה ייראה מוזר. אילוסטרציה של "סאן"/צילום מסך, מתוך "סאן"

כעת הקשר בן ה-21 של מנצ'סטר סיטי מספר שאם אנגליה תצליח לזכות בטורניר גדול לראשונה זה 55 שנה, כל חבריו לנבחרת יעתיקו אותו. "אמרתי להם שאם אנחנו זוכים, הם חייבים לעשות את אותה תסרוקת כמו שלי!", סיפר פודן, "וכולם הסכימו! אז אני מקווה שאם נזכה, תראו את כולנו בדיוק עם אותה תספורת.

"אני חושב ששחקני רומניה עשו את זה פעם, כשלכולם הייתה אותה תסרוקת פלטינה, כך שאם נזכה, אני אדאג לזה שלכולם אתלנו תהיה אותו תספורת". אנגליה פוגשת מחר (שלישי) את צ'כיה בבית ד' בוומבלי, כשתיקו יספיק לה כדי להעפיל לשמינית הגמר. "זה יהיה ממש מצחיק", אומר פודן על התסריט, שכרגע נראה די רחוק, ובתקשורת האנגלית כבר החלו לדמיין איך ייראו השחקנים והמאמן אם זה באמת יקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully