וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שבילי גילמור נמצא חיובי לקורונה: מייסון מאונט ובן צ'ילוול נכנסו לבידוד

עודכן לאחרונה: 22.6.2021 / 13:35

הקשר הצעיר של סקוטלנד (20) סיים את דרכו בטורניר. כל הבדיקות של שחקני נבחרת אנגליה יצאו שליליות, אולם השניים בכל זאת נכנסו לבידוד

מקרה קורונה ראשון ביורו 2020: נבחרת סקוטלנד הודיעה שבילי גילמור, הקשר הצעיר והמוכשר שלה ששיחק נגד אנגליה במחזור האחרון, נמצא חיובי לנגיף. גילמור, שפתח והוחלף בדקה ה-76 במשחק האחרון, ייכנס כעת לבידוד של עשרה ימים ולא ישחק כמובן במשחק במחזור האחרון נגד נבחרת קרואטיה (שלישי, 22:00, ספורט1).

גילמור בן ה-20 שמשתייך לסגל של צ'לסי אלופת אירופה, קצר שבחים בעקבות יכולתו מול אנגליה אחרי שלא היה כשיר למשחק הפתיחה נגד צ'כיה (הפסד 2:0). בסקוטלנד יערכו בדיקות נוספות ויקוו שאף שחקן נוסף לא יימצא כחיובי. גילמור הוא כאמור השחקן הראשון ביורו שאובחן כחיובי, כאשר סרג'יו בוסקטס מספרד נמצא חיובי עוד לפני פתיחת המשחקים.

בילי גילמור שחקן נבחרת סקוטלנד. Facundo Arrizabalaga, AP
אובחן כחיובי דווקא אחרי המשחק המצוין שלו. גילמור/AP, Facundo Arrizabalaga

כעת החדשות הגדולות מגיעות מכיוון נבחרת אנגליה, שהודיעה כי מייסון מאונט ובן צ'ילוול נכנסו לבידוד משום שבאה במגע עם גילמור במהלך המשחק ביום שישי. "שניהם יהיו מבודדים מיתר השחקנים", נמסר מההתאחדות האנגלית. "כל הסגל ערך בדיקות ונמצא שלילי. נמשיך לעמוד בכל פרוטוקולי הקורונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully