וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יילמאז: "אני מתנצל בפני העם הטורקי", ג'אקה: "הניסיון הכריע"

עודכן לאחרונה: 20.6.2021 / 21:59

כוכב טורקיה ניסה להסביר את המפלה: "התכוננו דווקא טוב", גונש המאמן: "הייתה אווירה שלילית במדינה סביב הנבחרת". השוויצרים מקווים לבשורות

תקציר: שוויץ - טורקיה 1:3/ספורט2

נבחרת שוויץ עשתה הערב (ראשון) צעד משמעותי לקראת העפלה לשמינית גמר היורו כשניצחה 1:3 את טורקיה. ג'רדאן שאקירי נבחר לאיש המשחק עם צמד, ספרוביץ' פתח אבל הכוכב האמיתי של המשחק היה בכלל המגן השמאלי סטיבן צובר שבישל את שלושת השערים של השוויצרים. היחיד שעשה זאת אגב לפני צובר אגב היה חמיט אלטינטופ נגד צ'כיה ב-2008. שוויץ נותרה במקום השלישי בגלל הפרש שערים נחות מזה של ווילס שהפסידה 1:0 והיא צריכה לחכות לתוצאות האחרות כדי לדעת האם היא תעלה כאחת מארבע הנבחרות עם המאזן הכי טוב מאלו שסיימו במקום השלישי. טורקיה מאידך הודחה בבושת פנים עם שלושה הפסדים ומאזן שערים של 8:1 למרות סגל מוכשר מאוד עמו היא הגיעה לטורניר הזה.

סטיבן זובר נבחרת שוויץ. רויטרס
בישל את כל השערים של שוויץ. צובר/רויטרס

גרניט ג'אקה הקפטן השוויצרי דיבר על סיכויי נבחרתו להעפיל ואמר: "עשינו את מה שאנחנו צריכים לעשות ולקחנו ארבע נקודות בשלושה משחקים. נחכה לתוצאות האחרות. העבודה שלנו הייתה לנצח ועשינו את זה. שיחקנו טוב מאוד ועכשיו אנחנו מחכים".

ג'אקה דיבר על היריבה וניסה לפרגן: "יש להם שחקנים ברמה מאוד גבוהה. הם משחקים בקבוצות גדולות, אבל הניסיון חשוב בטורנירים האלו. אני חושב שיש להם עתיד מזהיר".

שנול גונש המאמן הוותיק של טורקיה היה נסער אחרי ההפסד וההדחה ואמר: "הציפיות שלנו מהטורניר הזה היו מאוד גבוהות. הציבור גם הגדיל את הציפיות מהנבחרת. אנחנו בסערה אחרי המשחק. התוצאה הייתה רעה, אבל הייתה אווירה שלילית בטורקיה. אני חושב שתיקנו את האווירה הזו, אבל ההשתקפות על המגרש לא הייתה חיובית".

בוראק יילמאז, שהגיע לטורניר הזה אחרי עונה מופלאה ואליפות בליל ואכזב מאוד, אמר: "חשבנו שהתכוננו טוב מאוד לטורניר הזה. החלומות שלנו היו מאוד שונים, אולי רצינו יותר מדי. אנחנו מתנצלים בפני המדינה שלנו. מתנצלים בפני כולם. אנחנו יודעים להגיע לטורנירים האלו, אבל אולי אנחנו לא יודעים איך לשחק בהם".

עוד בוואלה!

יורו 2020: שוויץ ניצחה 1:3 את טורקיה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully