וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקראינה - אוסטריה: סטפננקו מוכן ל"יריבה גרמנית", ארנאוטוביץ' חוזר

משחק לוהט בבוקרשט (שני, 19:00, ספורט4). תיקו יעלה את אוקראינה ואולי את אוסטריה, אבל באומגרטנר מבהיר: "ברמות האלו לא עולים למגרש בשביל להשיג נקודה"

מחזור 3הסתיים21/06/2021
אוקראינה
    1:0
    • (21) באומגרטנר
    אוסטריה
    תקציר: אוסטריה - אוקראינה 0:1/ספורט1

    אוקראינה

    החבורה של אנדריי שבצ'נקו נראתה וטב מאוד מבחינה התקפית עד עתה והיא תנסה להמשיך במומנטום החיובי. המאמן צפוי להמשיך עם ההרכב שפתח בניצחון על צפון מקדוניה, כשהמשמעות היא שטראס סטפננקו ומיקולה שפרנקו ימשיכו ב-11. "אוסטריה מאוד חזקה פיזית". אמר סטפננקו הוותיק, "היא יריבה שלוחצת גבוה, הסגנון שלה הוא של כדורגל גרמני. שיחקנו פעמים רבות נגד יריבות גרמניות במפעלים הקבוצות והן תמיד מהירות ופיזיות. זה הסגנון שנפגוש גם מחר".

    אנדריי שבצ'נקו מאמן נבחרת אוקראינה. רויטרס
    צפוי להמשיך עם ההרכב שניצח את צפון מקדוניה. שבצ'נקו/רויטרס

    אוסטריה

    פרנקו פודה ושחקניו יודעים שתיקו לא יספיק להם בשביל המקום השני והם יעשו הכול כדי לאסוף שלוש נקודות - כדי לא להיכנס בהמשך לחישובים על מי מהנבחרות עולות לשמינית הגמר מהמקום השלישי. מרקו ארנאוטוביץ' סיים לרצות עונש הרחקה ועשוי לחזור היישר להרכב, כשאחת ההתלבטויות המרכזיות של פודה היא את מי לצוות לידו. כריסטוף באומגרטנר הבהיר: "אתה לא עולה לכר הדשא במחשבה שתיקו יהיה טוב לשתי הנבחרות - זה משהו שמעולם לא עשיתי, זה משהו שלא קורה ברמות האלו. שתי הנבחרות ינסו להכריע את המשחק".

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

    בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
    שחקן נבחרת אוסטריה מרקו ארנאוטוביץ' מול שחקן נבחרת צפון מקדוניה דרקו ולקובסקי. רויטרס
    חוזר מהרחקה היישר לחוד. ארנאוטוביץ'/רויטרס

    טריוויה

    • הנבחרות נפגשו פעמיים בעבר, שתיהן במשחקי ידידות והמאזן עומד על ניצחון לכל אחת. מרקו ארנאוטוביץ' כבש צמד ב-2:3 של אוסטריה ביוני 2012.
    • אוקראינה מקווה להשיג ניצחון שני ברציפות בפעם הראשונה בטורניר גדול מאז 2006. אז במונדיאל היא גברה על טוניסיה וערב הסעודית, כשאנדריי שבצ'נקו כובש בשני המשחקים.
    • אוסטריה ניצחה רק 2 משחקים מ-17 האחרונים שלה בטורנירים גדולים.
    • אוסטריה גם הפסידה במשחק האחרון שלה בשלב הבתים בכל אחד משלושת הטורנירים הגדולים האחרונים שלה: מונדיאל 1998, יורו 2008 ויורו 2016.
    • אם אלכסנדר דראגוביץ' ישחק במדי אוסטריה, הוא יגיע ל-93 הופעות במדים הלאומיים ויעלה למקום השלישי (ביחד עם גרהארד הנאפי). אנדי הרצוג ראשון עם 103 וטוני פולסטר שני עם 95.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: ג'ונייט צ'אקיר (טורקיה)
    אצטדיון: ארנה נציונאלה (בוקרשט)
    קהל: 10472

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      1
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully