וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהירות, הטכניקה והנחישות: רונאלדו ממשיך להדהים את פרשני היורו

עודכן לאחרונה: 20.6.2021 / 9:43

כוכב פורטוגל רץ במהירות אדירה ("ספרינט שלא רחוק מבולט"), באופ"א הכתירו מהלך שלו כ"הברקת המשחק", וגם המספרים שלו מראים שהוא עדיין בשיאו, לקראת המשחק המכריע מול צרפת: "תאמינו בנו"

תקציר ניצחונה של גרמניה 2:4 על פורטוגל בבית ו' של היורו/ספורט1

נבחרת פורטוגל אומנם הפסידה אתמול (שבת) 4:2 לנבחרת גרמניה במסגרת "בית המוות" ביורו, אבל למרות ההפסד, כריסטיאנו רונאלדו ממשיך להיות סיפור ענק בטורניר הזה. אחרי שכבש צמד במשחק הראשון מול הונגריה, אתמול הוא כבש שער מול גרמניה והוסיף בישול, והמשיך להירשם בספרי השיאים של המשחק.

כריסטיאנו רונאלדו, נבחרת פורטוגל. רויטרס
דהר בנחישות וברעב גדול.../רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו, נבחרת פורטוגל. רויטרס
ורץ לחגוג. רונאלדו/רויטרס

אתמול רונאלדו השתווה למירוסלב קלוזה עם שערו ה-19 בטורניר גדול (יורו ומונדיאל), והפך לשחקן הראשון בהיסטוריה של אליפויות אירופה שמבקיע לפחות 3 שערים בשלושה טורנירים שונים (2012, 2016, 2020). השער של רונאלדו מול גרמניה היה ה-107 (!) שלו במדי נבחרת פורטוגל, וכעת הוא רחוק רק שני שערים משיאן כל הזמנים - עלי דאי האיראני. עוד בישול אחד, והוא יהיה גם השחקן עם הכי הרבה בישולים בתולדות היורו.

מעבר לזה, יש את הכדורגל עצמו. הוא כבש שער ראשון נהדר, בכדור שהוא עצמו הרחיק מקרן של הגרמנים, רץ מגרש שלם בשיא הנחישות, וסיים את זה בגול אופייני מקרוב. לאחר מכן גם בישל לדיוגו ז'וטה את השער השני של פורטוגל, כששלח רגל גבוהה בגמישות מרשימה, ונתן טאץ' עדין לחברו שדחק מקרוב. בנוסף, אופ"א הכתירה מהלך שלו בתור "הברקת המשחק", כשהקפיץ מעל רודיגר והוסיף מסירה חכמה עם העקב.

עוד בוואלה!

כריסטיאנו רונאלדו הפך לאדם הראשון עם למעלה מ-300 מיליון עוקבים באינסטגרם

לכתבה המלאה

אבל מה שהדהים בעיקר את הפרשנים הייתה המהירות של רונאלדו בשער הראשון. כאמור, זה החל כשהוא עצמו הרחיק כדור קרן. לאחר מכן הוא רץ כמעט מגרש שלם (97 מטר, ליד דיוק), ובמהלך הריצה הגיע למהירות שיא של 32 ק"מ לשעה. יוסאין בולט, יש לציין, מגיע למהירות שיא של 37.85 קמ"ש. רונאלדו עשה זאת בגיל 36, על דשא, עם מגנים ונעלי כדורגל. הנתונים, יש לציין, סופקו על ידי beINSPORTS, בעוד באתר אופ"א הספירה מעט שונה.

עם זאת, הפרשנים התמוגגו. "חשבתם שאחרי הרחקת הקרן הוא יסתפק בזה, ויישאר איפה שהוא נמצא?", אמר פרשן beIN, "הוא רץ את כל המגרש, במהירות שיא, בגיל 36, זה פשוט סנציוני".

כך או כך, פורטוגל מתכוננת למשחק מול צרפת, בידיעה שהכל פתוח בבית הזה, גם מאחר שבארבעה מתוך ששת הבתים עולות שלוש קבוצות, ופורטוגל במצב די נוח אחרי הניצחון 0:3 במשחק הראשון. "תאמינו בנו, כמו שאנחנו מאמינים", כתב רונאלדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully