וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובין גוזנס אחרי ההצגה: "הפעם לא ביקשתי מרונאלדו את החולצה"

עודכן לאחרונה: 19.6.2021 / 21:44

גיבור הניצחון של גרמניה על פורטוגל: "לילה בלתי נשכח עבורי". יוגי לב: "האם זה היה משחק חייו? לא בטוח בכלל"

תקציר ניצחונה של גרמניה 2:4 על פורטוגל בבית ו' של היורו/ספורט1

לפני כמה חודשים, רובין גוזנס סיפר שאחרי משחק בין אטאלנטה ליובנטוס, הוא ביקש להחליף חולצות עם כריסטיאנו רונאלדו, אבל הפורטוגלי דחה אותו. אחרי כמה ימים, חבריו של המגן השמאלי לאטאלנטה רצו לצחוק על חשבונו והניחו במקום שלו בחדר ההלבשה חולצה חדשה של CR7.

הערב השניים שוב נפגשו, רונאלדו במדי נבחרת פורטוגל וגוזנס במדי נבחרת גרמניה. המגן כבש כבר אחרי 5 דקות, אבל השער שלו נפסל ורונאלדו הבקיע בדקה ה-15. אבל שם החלה ההצגה של גרמניה ובעיקר של גוזנס. הוא בישל שער עצמי וכיבוש את קאי האברץ וקינח בשער משלו, בדרך ל-2:4 בסיום. גוזנס נבחר לשחקן המצטיין במשחק ואמר בחיוך ל"סקיי איטליה": "הפעם לא ביקשתי את החולצה של רונאלדו בסיום. רק רצתי לחברים שלי כדי לחגוג איתם".

"אני לא יודע אם זה היה משחק חייו, אולי משחק חייו עוד עתיד להגיע", אמר יוגי לב על המגן השמאלי ששיחק 63 דקות, "אבל בכל מקרה ההופעה שלו הייתה מדהימה. הוא עבד קשה בחלק הקדמי איים ללא הרף על היריבה. זה בדיוק מה שהיינו צריכים".

גוזנס עצמו הוסיף: ""אני לא יודע איפה להתחיל. זה בהחלט לילה בלתי נשכח עבורי. ניצחנו נבחרת חזקה מאוד, כבשתי את השער הראשון שלי ביורו וגם בישלתי... אני מאוד גאה".

שחקן נבחרת גרמניה רובין גוזנס. רויטרס
שני בישולים ושער. גוזנס/רויטרס

גוזנס כיכב וסחט מחמאות וכותרות בגרמניה, אבל הסיפור היה כמובן הנבחרת כולה. אחרי ההפסד לצרפת, למרות פיגור מוקדם, יוגי לב ושחקניו קמו מהקרשים וב-welt דאגו לציין ש"לב העניש את המבקרים על השקרים שלהם".

במחזור הסיום גרמניה תשחק נגד הונגריה באליאנץ ארנה וניצחון ישלח אותה באופן ודאי לשמינית הגמר. אם הערב בדקה ה-15 זה נראה כמו חלום רחוק עבור נבחרת גרמניה, כעת זו מציאות הולכת ומתהווה.

תומאס מולר אמר: "היו הרבה דברים טובים הערב, בעיקר בחלק הקדמי, אבל יש גם דברים שצריך לתקן. עכשיו הדברים בידיים שלנו, אבל אסור לנו לזלזל או להיות שחצנים".

קאי האברץ שכבש את השער השלישי, הוסיף: "אנחנו יכולים להיות מרוצים מההופעה שלנו, אני שמח שכבשתי. חשוב מאוד שלא התרסקנו אחרי ההפסד לצרפת, אנחנו סומכים על השיטה שלנו. הונגריה? אסור לזלזל בה, זה הולך להיות משחק קשה".

עוד בוואלה!

גרמניה ניצחה את פורטוגל 2:4 בחגיגת שערים באליאנץ ארנה

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת גרמניה, תומאס מולר. רויטרס
כמה שגרמניה אוהבת לשחק נגד פורטוגל/רויטרס

המספרים

  • 6 המשחקים האחרונים בין פורטוגל לגרמניה הניבו 23 שערים. כמעט 4 למשחק.
  • גרמניה היא הנבחרת הראשונה בהיסטוריה שנכבשו עבורה שני שערים עצמיים באותו משחק בטורניר גדול (יורו או מונדיאל).
  • בגיל 22 ו-8 ימים, קאי האברץ הפך לכובש הכי צעיר בהיסטוריה של נבחרת גרמניה בטורנירי יורו.
  • כמה גרמניה אוהבת לשחק נגד פורטוגל? הסלסאו ספגו רק שתי רביעיות בהיסטוריה שלהם בטורנירי גדולים, שתיהן נגד גרמניה. הראשונה במונדיאל 2014 והשנייה הערב.
  • ואם עדיין לא השתכנעתם שגרמניה ממש אוהבת לשחק נגד פורטוגל, אז שלושת ההפסדים האחרונים של רונאלדו ושות' בטורנירי יורו ב-90 דקות (ללא הארכה ופנדלים) היו לגרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully