וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עכשיו כבר אפשר להגיד שבנזמה מסריח את הדשא?": החלוץ חוטף אש

בנזמה סופר כבר 30 בעיטות ללא שער בטורנירי היורו ובעיקר הפריע ב-1:1 המאכזב של צרפת מול הונגריה. גריזמן שבר את הבצורת של שחקני לה ליגה והודה: "היה חם, הייתי בלי אוויר. התרגלנו לשקט ביציעים, היה קשה מול אצטדיון מלא"

תקציר: הונגריה - צרפת 1:1/ספורט1

נבחרת צרפת הפכה לאומנות את היכולת להשיג את המקסימום בעזרת המינימום ההכרחי, אבל הערב (שבת) היא פישלה בבודפשט עם 1:1 מול הונגריה העיקשת וסיבכה את עצמה לקראת מחזור הסיום של בית ו', בו היא תפגוש את אלופת אירופה פורטוגל.

עוסמאן דמבלה, שנכנס כמחליף בדקה ה-57, נאלץ לצאת אחרי חצי שעה בגלל רגישות בשריר הירך האחורי והוא בספק למשחק הבא.

קארים בנזמה, שחקן נבחרת צרפת. רויטרס
לא מצדיק את החזרתו לנבחרת. קארים בנזמה/רויטרס

מי שחטף את מירב הביקורות הוא קארים בנזמה, ששוב היה חלש ולא מרוכז, קלקל התקפות ובעיקר הפריע לחבריו בנבחרת, עד שפינה את מקומו לאוליבייה ז'ירו. "עכשיו כבר אפשר להגיד שבנזמה מסריח את הדשא?", תהה העיתונאי ג'רמי סמית' שמסקר את הכדורגל הצרפתי. בנזמה עומד כבר על 30 בעיטות ללא שער בטורנירי היורו במדי צרפת, והספירה הזו נמשכת.

עוד בוואלה!

הונגריה הפתיעה את צרפת עם 1:1 בבודפשט

לכתבה המלאה

התגובות

המאמן דידייה דשאן אמר בסיום המשחק: "במחצית הראשונה, בה היינו חייבים להוביל, מצאנו את עצמנו בפיגור אחרי המצב היחיד שלהם. הם קיבלו ביטחון בעידוד הקהל, התגוננו היטב ושיחקו בדיוק כפי ששיחקו נגד פורטוגל עד הדקה ה-83. לפחות השגנו נקודה. זה לא מה שציפינו, אבל ניקח את זה. היו לנו מספיק מצבים במחצית הראשונה ולא כבשנו. לא עשינו מספיק כדי לנצח".

הכובש אנטואן גריזמן התלונן על מזג האוויר: "אני גמור, אין לי אוויר. היה כל כך חם פה. זו פעם ראשונה ששיחקנו מול אצטדיון מלא, ולא הסתדרנו. התרגלנו לשקט ביציעים. זה הזכיר לי קצת את המונדיאל. נצטרך לנוח ולהתאושש מהר כדי להשיג ניצחון מול פורטוגל. היה חם מאוד, אי אפשר היה לעמוד על המגרש. ידענו שיהיה קשה כאן".

הקפטן הוגו לוריס: "הייתה רגיעה מסוימת שלנו בחמש הדקות האחרונות לפני ההפסקה ושילמנו על כך. אין לזה תירוץ. הספיגה הזו הכניסה אותנו למצב בעייתי ונתנה להם דחיפה. למרות זאת, ידענו לחזור למשחק. רצינו את שלוש הנקודות, אבל נתנחם בנקודה ובמאמץ שסייע לנו לחזור. נצטרך לנתח את השער שספגנו, אין לי מה להגיד על זה. הרוח שלנו הייתה טובה, נמשיך להיות חיוביים".

פרסנל קימפמבה הוסיף: "הם שיחקנו עם הביצים, עם הלב, באצטדיון שכולו היה שלהם. היה לנו קשה, משחק מסובך. נכון שהיה חם, אבל שתי הנבחרות סבלו מזה. זה קשה בעיקר מבחינה פיזית. לפחות לא הפסדנו. אנחנו צריכים להישאר מרוכזים לקראת המשחק הבא".

מרקו רוסי, מאמנה האיטלקי של הונגריה, התגאה: "הנבחרת שלי עשתה משחק יוצא דופן ברמה הטקטית, השחקנים הראו אומץ ולב גדול. אני יכול רק להודות לכל אחד מהם. רבים מייחסים ניצחונות לטקטיקה של מאמנים, הם טועים. השחקנים הם תמיד הדמויות המרכזיות".

לואיק נגו, המתאזרח של נבחרת הונגריה ששיתף פעולה עם גריזמן במדי צרפת הצעירה, הודה: "הייתה התרגשות בעת נגינת ההמנון, אבל התרכזתי במשימות שלי. דיברתי עם גריזמן ואני מבין את התסכול שלו. זה אומר שעשיתי את העבודה שלי, אני שמח לראות אותו מתוסכל. ידענו שעלינו להרים את הראש אחרי ההפסד לפורטוגל ועבדנו קשה מול הנבחרת הטובה בעולם. התוצאה משמחת, אבל יש גם קצת אכזבה כי הרגשנו שאפשר להשיג את שלוש הנקודות".

שחקן נבחרת צרפת, אנטואן גריזמן. רויטרס
"לא הסתדרנו מול אצטדיון מלא". אנטואן גריזמן/רויטרס

המספרים

  • אנטואן גריזמן הגיע לשבעה שערים בטורנירי יורו (שישה ב-2016 ואחד כעת) וכך לפניו נותרו רק מישל פלאטיני (תשעה) ומלך שערי המפעל כריסטיאנו רונאלדו (11) שאותו יפגוש במחזור הסיום של בית ו'.
  • השער של גריזמן היה הראשון של שחקן לה ליגה ביורו 2020. עד שזה קרה, עברו תשעה ימים, 22 משחקים ו-47 שערים.
  • לגריזמן יש כעת תשעה שערים בטורנירים גדולים, ובשער הבא הוא ישתווה לשיאני צרפת תיירי הנרי ופלאטיני עם 10 כל אחד.
  • סך הכול יש לגריזמן 38 שערים במדי הנבחרת והוא רחוק שלושה שערים ממישל פלאטני במקום השלישי בכובשי כל הזמנים של צרפת.
  • רק אנדרס אינייסטה (34) וקלרנס סיידורף (33) רשמו יותר ניסיונות הבקעה באליפויות אירופה ולא מצאו את הרשת, מאשר קארים בנזמה שכרגע עומד על 30.
  • הונגריה מעולם לא הפסידה משחק יורו בו היא כבשה ראשונה. המאזן שלה אחרי היום: 2 ניצחונות ו-2 תוצאות תיקו.
  • השער של אטילה פיולה עשה סוף לרצף של צרפת. הטריקולור לא ספגו לפני כן במשך 527 דקות.
  • צרפת שיחקה 9 פעמים נגד הונגריה בחוץ וניצחה רק פעם אחת, ב-1990.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully