וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונגריה - צרפת: טוליסו ולמאר יעניקו מנוחה לקאנטה וראביו?

דידייה דשאן מתלבט אם לשמור על ההרכב שניצח את גרמניה גם במשחק הנוח בבית המוות (שבת, 16:00, ספורט4). ההונגרים ימשיכו להיות הסוס השחור של הטריקולור ביורו?

מחזור 2הסתיים19/06/2021
הונגריה
  • פיולה (45)
1:1
  • (66) גריזמן
צרפת
אורן יוסיפוביץ ואורי לוי מתכוננים למשחקי יום שבת/עריכת וידאו: עמית שמחה

הונגריה

אחרי שספגו שלישייה מאוחרת מפורטוגל והובסו 3:0 בתוצאה לא משקפת במשחק הפתיחה, ההונגרים חולמים על סנסציה, במפגש השישי עם צרפת במסגרת היורו. לטריקולור אמנם יש זיכרונות לא נעימים מבודפשט, שם הפסידו שש פעמים בשמונה משחקים במהלך ההיסטוריה, אבל יחסי הכוחות ברורים. אדם נאג' יחגוג את יום הולדתו ה-26 עם הופעתו ה-50 במדי הנבחרת.

השוער דנש דיבוס אמר לקראת המשחק: "ברור לנו איך ייראה המשחק, וברור שצרפת תנסה לתקוף אותנו מהרגע הראשון. אין ספק שנצטרך להיות מרוכזים בהגנה, כי יש להם שחקני התקפה מעולים, וזו אולי הנבחרת הטובה בעולם".

שוער נבחרת הונגריה פטר גולאצ'י. רויטרס
יעמוד למבחן בין הקורות. שוער הונגריה גולאצ'י/רויטרס

צרפת

אחרי ה-0:1 על גרמניה במחזור הפתיחה, הטריקולור מקווים לעוד הצגה של פול פוגבה, לשער בכורה ביורו של קארים בנזמה המתקאמבק ובעיקר מייחלים לניצחון נינוח במשחק הקל ביותר בבית המוות, שיקרב אותם לשמינית הגמר. דידייה דשאן שבשלוש אליפויות אירופה הקודמות ביצע שינויים במשחק השני של הטורניר, מתלבט אם לשמור על אותו הרכב, לנצל את היריבה הנוחה יחסית כדי להעניק לקורנטן טוליסו ותומא למאר דקות על חשבון אנגולו קאנטה ואדריאן ראביו, שסובלים ממעט תשישות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הרכבי הקבוצות

שופט: מייקל אוליבר (אנגליה)
אצטדיון: פושקאש ארנה (בודפשט)
קהל: 55998

טריוויה

  • זהו המפגש הראשון בין הנבחרות מאז מאי 2005. צרפת ניצחה אז 1:2 בבודפשט במשחק הכנה.
  • המאזן של צרפת בבודפשט רחוק מלהיות מרשים: שמונה פעמים היא התארחה אצל הונגריה בבירתה, וניצחה רק פעם אחת, אי שם במרץ 1990.
  • זהו המפגש החמישי בין הנבחרות במסגרת היורו, ולמרבה ההפתעה, צרפת מעולם לא ניצחה. הונגריה עומדת על מאזן של שלושה ניצחונות ותיקו בארבעת המפגשים הקודמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully