וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולנד חגגה ניצחון, ביקורת על אוראל גרינפלד, דה בור הזהיר: "אסור לנו להגיע לשיא מוקדם מדי"

נבחרת הולנד הבטיחה את המקום הראשון בבית ג' ומאמנה כבר חושב על שמינית הגמר. דומפריס שוב נבחר לאיש המשחק: "אפשר ללכת רחוק". אלאבה: "לוקח אחריות על הפנדל". בהולנד ביקרו את גרינפלד: "שפט ברשלנות"

תקציר: הולנד - אוסטריה 0:2/ספורט1

שמחה רבה נרשמה אמש (חמישי) בקרב אנשי ושחקני נבחרת הולנד לאחר שהאורנג' ניצחו 0:2 את אוסטריה והבטיחו את המקום בשמינית גמר היורו מפסגת בית ג'. ממפיס דפאי העלה את נבחרתו ליתרון לאחר שהשופט הישראלי אוראל גרינפלד הורה על הנקודה הלבנה בדקה ה-11 בהתערבות ה-VAR, בעקבות הכשלה של דייויד אלאבה על דנזל דומפריס. המגן גם הוסיף את השער השני והצטרף לרשימה אקסלוסיבית במיוחד הכוללת אותו ואת רוד ואן ניסטלרוי האגדי, כיום עוזר מאמן הנבחרת, כשהם היחידים שכבשו בשני משחקי היורו הראשונים שלהם. בסיום נבחר קפטן פ.ס.וו איינדהובן לאיש המשחק בפעם השנייה ברציפות.

התגובות

פרנק דה בור, מאמן נבחרת הולנד, אמר בסיום: "אני מאוד מרוצה. שמעתי שדיילי בלינד אמר שזה היה ניצחון עסקי, אני לא רוצה לקרוא לזה כך. עשינו משחק טוב. נגד אוקראינה אפשרנו יותר מדי מצבים, והיום חל שיפור בתחום. ניסינו להמשיך להפעיל לחץ, אבל במצב של 0:2 אתה מעדיף לשחק חכם ולהניע כדור. יש לי נבחרת טובה, אבל אנחנו יכולים עוד לשפר את ההחזקה בכדור. אסור לנו להגיע לשיא מוקדם מדי".

לגבי המשחק האחרון מול צפון מקדוניה, אמר דה בור: "נצטרך לעשות חושבים בנוגע מנוחה לשחקנים, אחרי שהבטחנו את המקום הראשון בבית. יש כמה שזקוקים לזה ואחרים יכולים דווקא להרוויח מהקצב. נצטרך לבחון את האינטנסיביות. ברור ששמינית הגמר בבודפשט זה המשחק הכי חשוב שלנו כרגע".

דנזל דומפריס שנבחר שוב לאיש המשחק: "זה מתחיל להיראות כמו הגשמת חלום ילדות, אבל הדבר הכי חשוב זה שלוש הנקודות. התחלנו טוב את היורו ועכשיו אנחנו חייבים להישאר מרוכזים. הגול שלי? דונייל מאלן עשה את העבודה, הייתי צריך רק להמשיך אל הרשת. הוכחנו שלמדנו מהמשחק הקודם, היינו חדים יותר ושמרנו על שער נקי. אני משוכנע שאנחנו יכולים ללכת רחוק".

קפטן נבחרת אוסטריה דייויד אלאבה אמר בסיום: "אני גאה בנבחרת שלנו, הראינו הרבה מאמץ. לא שיחקנו כמו שאנחנו יודעים בשליש האחרון של המשחק. אני לוקח אחריות על הפנדל. זה מאוד מאכזב וכואב לי על ההכשלה".

מאמן אוסטריה פרנקו פודה: "איבדנו יותר מדי כדורים ביותר מידי קלות במחצית הראשונה. הזמנו את הולנד לתקוף אותנו יותר מדי פעמים. הגענו עד לרחבה שלהם, אך המסירה האחרונה לא הייתה מדויקת. לא יצרנו מספיק מצבים. גם כשהגענו להזדמנויות לא היינו מרוכזים. לא היינו נחושים מספיק. ההופעה שלנו לא הייתה מספיק טובה".

עוד בוואלה! ספורט

הולנד ניצחה 0:2 את אוסטריה ועלתה לשמינית גמר היורו

לכתבה המלאה
פרנק דה בור מאמן נבחרת הולנד. רויטרס
חושב כבר על בודפשט. פרנק דה בור/רויטרס
השופט אוראל גרינפלד מביט במוניטור לאחר קריאת VAR במשחק של נבחרת הולנד מול נבחרת אוסטריה. רויטרס
השופט אוראל גרינפלד מביט במוניטור לאחר קריאת VAR במשחק של נבחרת הולנד מול נבחרת אוסטריה/רויטרס

בהולנד התייחסו גם לעובדה שגרינפלד הישראלי פספס פנדל לזכותם הכתומים. "השופט הישראלי ביטל בנונשלאנטיות פנדל אחרי הדריכה והתעלם ממנו, במשחק שבו שפט ברשלנות", נכתב ב"טלחראף" ההולנדי, "הוא נקרא לבדוק את האירוע על ידי ה-VAR. כשראה את התמונות בווידאו, לגרינפלד לא נותרה ברירה אלא להצביע על הנקודה הלבנה".

המספרים

  • הולנד השיגה ניצחון שביעי ברציפות מול אוסטריה.
  • מאז מונה פרנק דה בור למאמן האורנג', ממפיס דפאי הבקיע 8 שערים עבור הולנד. היחיד שכבש בתקופה זו יותר עבור נבחרתו היה רומלו לוקאקו עבור בלגיה (10).
  • דנזל דומפריס הוא שחקן נבחרת הולנד השני אי פעם שמבקיע בשני משחקי היורו הראשונים שלו. לפניו עשה זאת רוד ואן ניסטלרוי.
  • הולנד מחזיקה ברצף של תשעה משחקים לאל הפסד בטורנירים גדולים - הרצף הכי ארוך מאז רצף 12 המשחקים של פורטוגל בשנים 2014-2018.
  • הפער בין גילו של שוער הולנד מארטן סטקלנבורח (בן 36 ו-268 ימים) לבין ריאן גרבנברח (בן 19 ו-32 יום) עומד על 19 שנים ו-236 ימים והוא הפרש הגילאים הגדול ביותר בין שני שחקנים מאותה קבוצה בתולדות היורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully